Noen fine ting

How to celebrate.
En blogg: Min absolutte favorittblogg, Glamourbibliotekaren. Særlig på fredager, for da er det glamorøs fredag. En fin påminnelse om å gjøre litt ekstra ut av fredagen for å sikre den gode fredagsfølelsen.

En sang: Joni Mitchell – Morning Morgantown

En bok: Heidi av Johanna Spyri. En barnebokklassiker jeg har på pensum, som føles merkelig lun å lese.

En tanke: Nå er babyen i magen omtrent like stor som et eple. Wow, rart.

En plan: Designe den perfekte Billy-bokhylla til vårt nye hjem. Den skal gå opp til taket og over en dør. 

En ting jeg skal i vinter: Flytte til vår helt egne leilighet ved skogkanten på Bøler.

En ting jeg skal i dag: Være flink student og belønne meg selv med venninnelunsj og en koselig kveld med min kjære.

God helg, alle sammen!

10 tanker om “Noen fine ting

  1. So rart det må vere å ha eit lite menneske som skal vekse inne i magen, og endå rarare å tenkje på at det er like stort som eit eple. Fine tankar.

  2. Fint alt sammen! Gleder meg til å kunne tilpasse alle møblene i leiligheten/huset så det passer perfekt inn, om et par år flytter vi nok til et sted vi skal bli boende lenge nok til å gjøre slikt. Liker tanken på bokhylle som dekker hele veggen. Og hihi, så stor som et eple!

  3. Dette gjorde meg veldig glad! Bokhyller opp til taket og over dørene er drømmen. Heidi er nydelig, den er veldig barndom for meg. Og du, kanskje det er derfor kjendiser kaller barnet sitt Apple? Hihi. <3 Håper du får en kjempefin helg! Jeg gleder meg til å treffe deg når jeg er tilbake i Oslo.

    • Jeg har drømt om sånne bokhyller i flere år, endelig skal det bli noe av!

      Tenk at noen kaller ungen sin Apple. Eller Blanket. Huff!

      Gleder meg til å treffe deg igjen også! Ikke så lenge til nå!

  4. Veldig fin liste!
    Og tusen, tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Jeg har stor glede av bloggen din også, den er en av mine aller kjæreste favoritter :)

    Gleder meg masse til du får babyen din, synes det er spennende å se hvordan fine mennesker håndterer foreldrerollen, siden jeg ikke alltid synes det er så lett å sette nok pris på denne tilværelsen. Koser meg stort med Ingvild sine skriverier i Ting som gjør en glad.

    Ha en veldig fin helg!

    Hilsen fra meg

Legg igjen en kommentar

