Pusling og planlegging

De siste dagene har jeg brukt til å pusle pusle pusle. Etter to dager med opptegning av mønster, grunning og prikking, ser speilet vårt sånn her ut (fuglene i et tre er det terese blå som har laget, er de ikke fine?):

Og kjøkkenbordet vårt har blitt sånn, med fint, rosa kakefat med bananer på, blå blomsterboks fra Maritabutikken, deilig bringebærhonning som man bare ser det hvite lokket på, Fretex-duk og nydelige blomster fra ei supervenninne:

Jeg har pusla litt med meg selv også. I dag har kjæresten og jeg vært på handlerunde! Han har tålmodig venta mens jeg har prøvd fjorten kjoler (jeg ble med ham på gitarprøving etterpå, så balansen er på plass!). Jeg endte opp med dette prikkete vidunderet, som jeg fant på Trabant:

Den skal jeg bruke på eventyr i sommer. Første eventyr blir tur til Göteborg fra søndag til tirsdag. Jeg skal på tur med tre fine jenter, og gleder meg veldig! Vi skal gå på kjolejakt, fika fika fika, spise god mat og bare kose oss. Hvis noen har Göteborg-tips, er det bare å fyre løs. For øyeblikket driver jeg med det jeg kaller kjole-research, samtidig som jeg spiser ostesmørbrød med brie, honning og timian, og drikker verdens beste eplemost. Bliss!

4 thoughts on “Pusling og planlegging

  1. Nydelig kjole Ine! Kos deg masse på tur med jentene. Vi skal flytte til Frei i helgen. Det blir rart og litt trist. Men jeg gleder meg til sommerferie på Frei.

    Suss 🙂

    • Jeg skal kose meg! Lykke til med flytting. Skjønner at det blir litt rart. Hvis jeg får det til, skal jeg komme å besøke deg på Frei i sommer. Også må du huske på at til høsten skal du til Dublin! Suss 🙂

    • 14 kjoler, men også langvarig sikling på et stk fender jazzmaster og en gibson et-eller-anna 😉 God helg dere også! Nå er det virkelig ikke lenge til dere blir tre! Wow!

Legg igjen en kommentar

