Derfor bestemte jeg meg for ham

Fordi vi kaller hverandre ting som eventyr ferskvannsdyr, løvetann melkespann, karamell tangsprell, lufs, rufs, gnureplank, lille vaffel og lille skohest

Fordi han er helt enig med meg i at det er viktig med kattetapet på veggen

Fordi han gjemmer hodet mellom armene når han skal sove, mens han hører Radioresepsjonen på lavt volum, og helst vil ha lyset på

Fordi han er så fin i stripete genser

Fordi han har så fin tommel

Fordi ansiktet hans har spor etter mange smil og noen bekymringer, men flest smil

Fordi vi skriver så mange lapper til hverandre med variasjoner over temaet «jeg elsker deg», at vi har en egen boks i bokhylla som heter «kjærlighetserklæringer»

Fordi vi kan spille Super Mario Galaxy hele dagen, og synes at det har vært en spennende dag

Fordi han er snill

Fordi at når han lager mat, friker han ut litt for hvert punkt i oppskrifta, og må spørre korsn hakke æ en squash, kor mye e litt og ka betyr ei måleskje

Fordi vi liker den samme musikken, men jeg liker ikke Sonic Youth så godt selv om han gjør det, og han liker ikke Melissa Horn så godt selv om jeg gjør det

Fordi han er en av få menn som kler rocketights

Fordi han aldri blir lei av å holde rundt meg når jeg er trist eller redd eller bare har en dårlig dag

Fordi han sniker seg ut for å hoppe på trampolina når vi er hos mamma og pappa

Fordi han har kattetekke

Fordi jeg kunne se for meg framtida vår sammen allerede før vi ble kjærester

Fordi det bor så mye musikk i ham

Fordi vi er enige om at Ragna er et fint jentenavn

Fordi han er så kilen, og jeg ikke er kilen i det hele tatt

Fordi da jeg traff ham, tenkte jeg «dette er min ronjagutt og min snusmumrikk»

Fordi det stormer i ham av og til

Fordi han plutselig kysser meg på gatehjørner, slik at vi glemmer verden rundt en liten stund

Fordi han er pen

Fordi jeg ikke kan tenke meg dagene uten ham

17 thoughts on “Derfor bestemte jeg meg for ham

  1. Så utrolig fint Ine, det er veldig bra at dere har funnet hverandre.
    Det fineste jeg har opplevd er å møte noen og med en gang kjenne at det er helt riktig.
    Hurra for kjærligheten! 🙂

    • Jeg er veldig glad for det, det er faktisk det fineste man kan oppleve. Hurra for kjærligheten! (og venninnekaffi på lørdags formiddag)

  2. Så fint å lese dette! Det er evig kjærlighet! Det er så fint å være kjærester, og ha det sånn:-) Jeg tror jeg må skrive slik om min mann også!

    Klem

  3. Hihi, du er vel frykteleg søt! Og kjærasten og, høyres det ut som. Og lille vaffel må vel vera det ultimate kallenamnet, så mjuk og god ❤

  4. fint fint fint. ståle er bra. bra fyr. og han har bursdag på same dag som meg – det liker eg! ellers: hurra for å ha nokon å vere glad i!

  5. Jeg kjenner meg lykkelig som fikk lese dette. Blir så glad for at du kjenner det slik Ine. Kjærligheten er fantastisk – størst av alt. Allt gode tanker for sommeren. God klem fra Toril

    • Hei Toril! Så koselig med en fin kommentar fra deg. Synes det er fint å få dele litt av det gode jeg opplever 🙂 Ønsker deg en god sommer også! Klem fra Ine

  6. Vet du, det er kjærlighet det 😀
    Nydelig!!
    Det er så hyggelig med folk som virkelig setter pris på hverandre og roper det ut!!
    Herlig 😀
    Du så flott det har blitt her!!
    Jeg kunne også tenke meg å bytte, men det har nå bare blitt med tenkingen…
    Gratulerer med fantastisk flyttig :))
    Jeg henger med på flyttelasset og besøker deg gjerne her :))
    Ønsker deg OG din kjære en vidunderlig uke!
    Klem fra Lokki

    • Takk for det, jeg er glad du vil følge med på flyttelasset! Det er veldig enkelt å flytte bloggen til wordpress om du ønsker det, jeg fant flere fine guider på nettet til hvordan man gjør det (men trengte ikke bruke noen guide, det gikk av seg selv). Ha en god uke du også! 🙂

Legg igjen en kommentar

