En anbefaling

Jeg leser ganske mange blogger (litt for mange, kanskje), men noen tar tak i meg mer enn andre. En av dem er hysj. du skremmer fisken. Og spesielt i dag:

det er ikke slik at jeg ikke føler det vonde når jeg ler og får kyss på nesen eller spiser popcorn med fin musikk i bakgrunnen, og det er ikke slik at jeg ikke husker de varme sommervindene eller gresset mellom tærne når jeg er oppløst i tårer. jeg føler alt samtidig. alltid.

skriver Kjersti. Og jeg synes det er så fint. Og så sant. Og jeg kjenner meg sånn igjen. Hun setter ord på det vonde og det vakre, noen ganger i samme setning. Hun gir mye av seg selv, uten filter. Og det er et fint menneske man blir kjent med.

5 thoughts on “En anbefaling

Legg igjen en kommentar

