Vi har ikke internett på hytta (men vi har peis og sjø og fjell og køyesenger)

Nå pakker jeg kjoler, strømpebukser (en med prikker, to svarte og en stripete), ullgenser, bikini, t-skjorter, skjørt, jakker, gummistøvler, sandaler, fotoapparat og pass i kofferten (håper jeg klarer å lukke den). Fra i morgen kveld er det ferie, og jeg skal være borte fra Oslo i tre uker. Den første uka skal jeg være på hytta på Frei sammen med kjæresten og pappaen min og fine tanter, onkler, søskenbarn, søskenbarns kjæreste og ikke minst bestemor – og den uka tar jeg helt internettfri. Så da tar jeg litt bloggepause også.

Men Islandsblogging skal det bli. Ha det fint så lenge!

8 thoughts on “Vi har ikke internett på hytta (men vi har peis og sjø og fjell og køyesenger)

  1. Velkommen til Hamar! Pappa gleder seg til tur på hytta m dere to! På veggen på rommet ditt ( og litt LISABETH sitt) hang jeg opp et sommerbrev som Tine hadde sendt til deg en gang vi var på sommerferie. Brevet dukket plutselig opp nå da pappa, Endre og jeg var der. Vi sees! God arbeidsøkt på søndag! Gi kyrne et mø fra meg! Klem fra mamma

  2. God tur!! Det hørtes vanvittig deilig ut.

    Og god tur til Island – det er et fint land! Jeg var der på FHS-tur for noen år siden. Har ikke så mange konkrete tips – annet enn å ta med klær for skiftende vær. Vi var på de fleste av de typiske turiststedene. Også er Reykjavik en nydelig by!! Også er (det var ihvertfall…) litt dyrt der. Men veldig fint!

  3. Vet du, det er nå det som er hyttekos – åååå som jeg håper du har vidunderlige feriedager 😀
    Jeg er nok for sent ute til å ønske deg god tur, men når du kommer hjem igjen må jeg få ønske deg velkommen tilbake!!
    Tipper du har med deg mange vidunderlige sommeropplevelser 😀
    Og så må du ha fortsatt god sommer 😀
    Klem fra Lokki

    • Takk for koselig kommentar! Jeg har hatt det fint på hytta, og nå går turen til Island. Håper du også har gode sommerdager! 🙂

Legg igjen en kommentar

