Sommerglimt

Utafor Glopheim kafé på Atna i Stor-Elvdal kommune. Her var vi på vei til hytta på Frei, og stoppa for å få oss en vaffel med jordbærsyltetøy og seterrømme, og en kaffe så klart. Det var jukeboks der! Det vakte stor oppstandelse da vi satte på Cinnamon girl. Pappa har tatt bildet.

Et veldig lite perfekt kyssebilde, og derfor liker jeg det veldig godt. Tatt utafor huset til bestemor og tante Mildrid med familie, av Ine og Ståle sammen (en hånd hver på kameraet).

Bestemor Gerd, mammas mamma. Er hun ikke fin? Av alle bildene jeg har fremkalt, likte jeg dette best. Det skal opp på veggen.

Meg under et av bjørketrærne på hytta.

Og til slutt: Ser dere hvem dette er? På bildet vasker han seg på poten, også er han verdens søteste med spisse ører, hale og værhår.

Bildene er tatt med diana-kameraet mitt, og det er den første rullen jeg fremkaller. En del prøving og feiling, men jeg synes det er veldig gøy. Og at bildene ble, om ikke perfekte, så i hvert fall fine og hjertevarmende.

15 thoughts on “Sommerglimt

  1. Så fine bilder! Nydelig av deg ved hytta….. og det av bestemor Gerd. Nå har vi fine dager på hytta. Har hengt opp de fine fotografiene fra Steffen. Klem fra mamma

  2. forresten så leste jeg et stykke bakover i bloggen din og ble så forelsket i de grønne prikkeskoene at jeg ble ordentlig lei meg da jeg så at de ikke selger dem lenger på den fine nettsiden… OG jeg fikk tårer i øynene av dinosaurmånesangen, også ville jeg bare si ifra om at jeg kommer til å bruke den i det neste innlegget og at det er din feil, så takk og sånn. ❤ knutsen og ludvigsen er finest.

  3. Prikkeskoa er i størrelse 40, de blir kanskje for store, men vil du ha dem? Jeg har ikke brukt dem så mye, før føttene mine trivdes ikke helt i dem. (Hvis de er litt store, kan du kanskje ha ekstra såler i.) 🙂

    • tuller du med meg? det er ikke feberfantasier forårsaket av infeksjonshelvetet jeg er midt oppi? hvis det ikke er feberfantasier så er svaret JA i så store bokstaver som det går an å skrive dem med – som jeg skal innrømme ikke er særlig store her på tastaturet, men se for deg en sånn enorm grafittiting på en vegg eller noe så kan det hende du ser hvor jeg vil hen.

      • Helt på ordentlig, ingen feberfantasier 🙂 Jeg kan sende dem i posten, hvis du vil? Bare send meg en e-post med adressa di (inefisken@gmail.com), så ordner jeg det i løpet av noen dager. God bedring!

Legg igjen en kommentar

