Ny aveny/Støv

Da jeg gikk på ungdomsskolen, til og med videregående må jeg innrømme, drømte jeg om å ha en kjekk rockegutt som kjæreste. Han skulle helst være litt hengslete, like litt rare klær, gå med utslitte conversesko, ha rufsehår, være vegetetarianer og elske Radiohead av hele sitt hjerte. Hvis noen har lest tegneseriene til Ronja Berger, var det en slik gutt som guttene hun tegner jeg drømte om. Jeg vet at det er litt av en klisjé – men jeg fant ham jo til slutt. Min Ronja-gutt. (Han har ikke conversesko da, men det har ikke jeg heller lenger.)

Nå har Dunderhonning, som kjæresten spiller i, sluppet singel! Den består av to spor, og kan kjøpes her. Fine Terese Blå har tatt omslagsbilder både til denne singelen, og til plata som kommer 27. september. Løp og kjøp! Eller, klikk og kjøp blir vel mer riktig. (Singelen kommer forresten i iTunes, Spotify og Wimp sånn ganske snart.)

Legg igjen en kommentar

