Den fineste kvelden på lenge

På lørdag fikk jeg hjelp av to fine venninner, og vi brukte alle boller, tallerkener, skåler og stekeplater vi har i huset for å lage i stand mat til augustfest/bursdagsfest (på forskudd, jeg har bursdag på onsdag). Vi lagde festwraps, brieostesmørbrød med honning og timian, smørbrød med tomat, soltørka tomat og balsamicosirup, gulrotmuffins og sjokolademinimuffins, og skåler med saltstenger, peanøtter, sjokolade og islandsk godteri. Som om ikke det var nok, kom gjester med snill sjokoladekake og kaffe- og rømmekake!

Festen ble til en slags innendørs piknik i ring rundt et ganske lite stuebord. Vi satt i sofa, saccosekker, på kjøkkenstoler og puter, gulvet, hverandre og en krakk. Alle som ville fikk være dj, jentene var fine og det var guttene også, vi smugkikka på plata til Dunderhonning som kommer snart, kikka gjennom det prikkete kaleidoskopet jeg fikk i gave, hadde vinduet på vidt gap, men var varme likevel, prata, ble mette og var ganske glade.

10 thoughts on “Den fineste kvelden på lenge

  1. 😀 Høres og ser ut som en super bursdagsfeiring. Også så heldig du er som har kaleidoskop, det har jeg alltid ønsket meg.
    Jeg digger bildene dine!

    • Takk det samme, og takk for alt du hjalp til med. Håper det er ok at det øverste bildet ligger her, jeg synes det er så veldig fint.

  2. Jeg synes de brieostesmørbrødene med honning og timian er så fantastisk gode. Jeg er ikke særlig glad i brie engang, kanskje trikset er å smelte den.

Legg igjen en kommentar

