Bursdagsjente

Jeg registrerte så vidt at klokka ringte i dag tidlig, og at han som sover med armen over hodet ved siden av meg sto opp. Så sovna jeg igjen. Jeg våkna av bursdagssangen framført i boksershorts med kassegitar, en stor klem og lukta av …scones! Min kjære sto opp ekstra tidlig i dag for å bake scones til meg. Selv om han ikke kan bake, og selv om han er den morgentrøtteste jeg vet om. Det kan man vel kalle ekte kjærlighet?

Jeg fikk pakker også.

Med katter og Mymlen i!

Nå har jeg dagen foran meg, og planlegger fylle inn forelesninger + koselige ting i kalenderen min, lese litt på kafé, gå med fin kjole, spise middag på Villa Paradiso, ta en tur ut på Grünerløkka og se Prinsessen og frosken før dagen er over. Jeg er kanskje barnslig, men jeg synes bursdag er minst like stas som da jeg var liten.

21 thoughts on “Bursdagsjente

  1. så utrolig fin pakke!
    katt ❤
    mymle ❤
    scones ❤

    finnes det noe bedre enn scones med syltetøy?

    jeg har snorkfrøken og hufsa på koppene mine.

    jeg gleder meg til min neste bursdag. selv om det er kjempeskummelt å bli tjueto år da.

    • Det er ikke så mye som slår nybakte scones med syltetøy og en kopp kaffe om morgenen 🙂 Mitt år som tjuetoåring har vært veldig fint. Det blir nok bra, skal du se!

  2. Gratulerer med dagen! Jeg oppdaget bloggen din i dag, har vel så og si lest hvert eneste innlegg allerede. Kjempefin blogg! Er sånn god ‘stemning’ her. Takk!
    Håper dagen din er fantastisk!

    Hilsen ny og fast leser.

    • Tusen takk! Og så koselig å høre at du liker bloggen min. Jeg har hatt en super dag. Og er glad for at du vil følge med videre! 🙂

  3. Gratulerer så mye med dagen din! Mummikopper er en perfekt gave, jeg har fire selv og er så kjempeglad i de alle sammen ❤
    Og nå fikk jeg jammen meg lyst på scones. 🙂

  4. Hos meg står kjærlighetskoppen (den rosa der de klemmer), Sniff, Hemulen og Mummimamma. (kjøpt engang jeg savna mamman min veldig masse så jeg kjøpte en til henne og en til meg Je! 😀

Legg igjen en kommentar

