Små fine ting, bare i dag

Å kjenne lukta av nyvaska klær i stua, høstluft på vei til bussen og kaffe på vei inn svingdøra til Universitetsbiblioteket.

Å treffe en fremmed, stripete pus midt i strømmen av studenter, og hilse på ham.

Å lese ved sida av ei god venninne som gjør Blindern til et bedre sted å være.

Å se en unge som akkurat har lært seg å gå, nesten springe foran mammaen sin, fordi det er så innmari artig å bevege seg på egen hånd. Også smilet hans!

Å få ferdig middag (pasta med tomatsaus, oliven og stekt sopp).

Å glede seg til fjelltur i helga som kommer.

Å kjenne at morgendagen blir en god dag.

7 thoughts on “Små fine ting, bare i dag

  1. Fine ting 🙂 Jeg elsker sånne lister! Da blir verden et litt bedre sted å være ved å sette pris på sånt, det er jeg overbevist om.

  2. lister! fler lister. hver dag burde hatt en liste, helst med bare gode ting i, og noen ganger skulle en lagd dem selv, andre ganger skulle de dukket opp på egen hånd når en ikke klarte å lage dem.

    nå fikk jeg forferdelig lyst på pasta.
    skal du ligge i telt på fjellet?

    • På fjellet skal vi sove en natt på en helt full fjellhytte, og en natt på hotell. Der skal de visstnok bake ferskt brød og «finse-boller» hver dag. Det høres bra ut! 🙂 (Har du fått pakke fra meg?)

      • jeg er ganske sikker på at jeg har fått pakke, jeg har bare ikke hentet den ennå! men jeg skal på posten og hente i dag. takk takk takk takk ❤ fjelltur blir nok finest. fjellhotell er fantastisk.

  3. PRIKKESKO I POSTEN! og sjokolade og det fineste kortet og ÅH, du er fin og nå er jeg bare kjempeglad, tusen takk, du gjorde dagen min best.

Legg igjen en kommentar

