På en lørdag i september kan man for eksempel

Sove så lenge man vil, og bli liggende i senga én time etter man har våkna

Spise nystekte rundstykker med rørte bringebær og drikke grønn te til frokost

i byen og se på bukser sammen med kjæresten (også må han være med meg å se på kjoler etterpå)

Spise sommersalat med nypoteter, sukkererter, brokkoli, tomat, god dressing og annet godt på Stockfleths. Og drikke dobbel cappucino med 5 gram sjokolade til etterpå

Kikke på rare kjoler på UFF, men ikke finne noen ting

Finne en kjole på Indiska i stedet, en mjuk en i bomull med prikker på

Utvide strømpebuksesamlinga med en plommerød en

Planlegge hva man skal ta med på potluck (vi bestemte oss for fylt paprika, landbrød og hummus)

Ta på seg den nye kjolen og den nye strømpebuksa, rød leppestift og litt mascara, og glede seg til en fin kveld med fine folk

9 thoughts on “På en lørdag i september kan man for eksempel

  1. Lignende fordeling her i huset –
    jeg er med kjæresten på elektriske butikker, han er med meg for å se på kjoler og strømpebukser etterpå 🙂

  2. jeg har gjort alt utenom det med kjæreste og salat og rørte bringebær, men jeg spiste banankake og pasta i stedet så det er ok. og jeg har blitt kysset, selv om det bare skjedde den ene gangen. fint. åh, lister, fler lister! du lager så fine lister og jeg får bare lyst til å putte deg i lommen så du kan minne meg om fine ting når jeg blir redd.

Legg igjen en kommentar

