Overraskelse!

Klokka var litt over seks på kvelden, og leiligheta vår var pynta med girlandere i alle regnbuens farger. På bordene sto store blomsterbuketter i høstens fineste farger. Det var glamorøse gulrotmuffins og fantastiske brownies, det var levende lys og presanger. Det var saltstenger i små glass, potetgull i en bolle og servietter med biler på. Og viktigst av alt: fine folk hadde gjemt skoene sine på soverommet, og satt stille som mus og venta på oss da vi kom hjem fra indisk middag.

Ståle hadde ingen anelse om at det var overraskelsesbursdagsfest for ham. Først ble han stum, så ble han et stort glis. Han forble et glis resten av kvelden.

Det var en så fin kveld, med så mange koselige folk. Jeg er veldig glad for at jeg og alle klarte å holde på hemmeligheten! Jeg tror min kjære hadde verdens beste dag, og det er jo ikke mindre enn fortjent, siden han er verdens beste kjæreste.

13 thoughts on “Overraskelse!

    • Hihi, så bra at du ble glad! Det var litt filmfølelse over kvelden. Jeg har aldri laget sånn fest for noen før, men jeg tror nok jeg må gjøre det igjen en gang. Så gøy! (:

  1. Hihi… filmfølelse… herlig stemning iscenesatt av gode mennesker for å feire en bra person. Alt i regi av fine du.

  2. fintfintfintfintfint!

    overraskelsesfester er de beste noen ganger tror jeg. jeg ønsker meg en sånn en en gang. også vil jeg lage fler til folk.

  3. aaah, sånn bursdag vil eg og ha ein gong, men eg tør ikkje seie det og eg trur absolutt eg hadde skjønt det med ein gong min mann vart litt hemmelegskremmeleg og eg faktisk ikkje visste kva som kom til å skje den dagen, for kontroll er jo fiktig og viktig, hm?

    • Min kjære skjønte i hvert fall ingenting. Selv om vi bor sammen og alt. Men han er litt treg i oppfattelsen, da (: Jeg synes overraskelsesfester er de morsomste!

Legg igjen en kommentar

