Litt nytt

Om høsten liker jeg å kjøpe nye klær, for de beste klærne er høstklær. Men jeg har ikke så masse penger nå, så jeg drømmer mest om høstklær, og husker på at jeg egentlig har ganske mange fine klær fra før. Men å pusse opp bloggen, det er nesten helt gratis! Så det prøver jeg på nå. Derfor kan det hende den ser litt rar ut sånn i kveld, og kanskje litt i morgen.

Håper dere har fine mandager der ute. Jeg har spist indisk mat med storebror som plutselig skal jobbe i Kirkenes og kjæresten som venter spent på plateanmeldelse i Dagsavisen i morgen. Også har jeg drukket ingefærte og sett på Gilmore girls. I regnet. En mandagskveld blir ikke stort bedre enn det.

7 thoughts on “Litt nytt

  1. Jeg liker veldig godt forandringene til nå iallefall:)
    Finfin mandag. Min består av å bli sjuk, det var ikke så gøy. Men å ha intervaller med soving og Gilmore Girls gjør det en smule bedre.

  2. Dette temaet kler deg og bloggen din:)
    Prikker er finfint!
    Det burde finnes en bytteklubb for klær!For ja, jeg har også fine klær, men blir bare litt lei av og til. Da hadde det vært fint med en bytte-klær-klubb…

Legg igjen en kommentar

