Sakte ut av fokus

Musikerkjæresten og resten av Dunderhonning har jobba med Sakte ut av fokus i tre år, og nå er den endelig ferdig. Vi har hatt tusen plater liggende i leiligheta vår (og med tusen mener jeg virkelig tusen). Nå er noen av dem ute i butikkene, blant annet på Platekompaniet – der Dunderhonning er med i kampanjen Hør! Hør! Ny musikk, nye priser – og på den fine, lille platesjappa Tiger. Jeg tror jeg drister meg til et aldri så lite løp og kjøp. For plata er virkelig kjempefin, og jeg er ganske stolt av musikerkjæresten og resten av Dunderhonning.

Psst 1: Du kan lese anmeldelse av Sakte ut av fokus i VG og Aftenposten i dag.

Psst 2: Dunderhonning spiller slippkonsert på John Dee onsdag 6. oktober.

6 thoughts on “Sakte ut av fokus

  1. Litt reklame er lov! Det er en så spennende prosess, og jeg gleder meg over den gode mottagelsen plata har fått. Ha en fin dag i sola, Ine!

    • Ja, det er veldig spennende. Jeg er også veldig glad for at plata har fått god mottakelse, for de har jobba veldig hardt (og lenge!) med den. Ha en fin soldag du også!

  2. Veldig kult med nye band som har noe å melde. Fin musikk og kult at de synger på norsk. Og hjertet mitt banker alltid litt hardere for nordnorske talenter! Heier på gutta dine, jeg 🙂

Legg igjen en kommentar

