Cold Mailman, musikk og kjærlighet

I morgen skjer det noe veldig fint på Blå i Oslo. Da har nemlig Cold Mailman slippfest for den nye plata si Relax; the mountain will come to you. Jeg tror det blir en av årets fineste plater. De er et så fint band. Jeg har sett dem mange ganger før, og da har det vært litt sånn:

Første gangen visste jeg ikke helt om det var ok å holde Ståle i hånda sånn i offentlighet på Bokkaféen. Det eneste jeg husker fra selve konserten var at Thurston Moore ble nevnt i en av sangene, og at jeg syntes det var fint og at jeg likte navnet. Kald postmann, liksom. Men jeg var mest opptatt av å kikke på den ganske nye kjæresten min.

Andre gangen var jeg sikker på at det var ok å holde i hånda til Ståle sånn i offentlighet. Da spilte Cold Mailman sammen med The Lionheart Brothers på Blå. Jeg var veldig forelska, hadde pizza i magen og hånda til kjæresten i min. Og ei god venninne å klemme på også. Det var fint lys og fin lyd, litt magisk stemning, nesten.

Tredje gangen var konsert på Revolver. Ståle og jeg sto i en døråpning, og det var høye menn foran meg, men vi hørte jo, og det var fint. Og jeg var fortsatt like forelska.

Fjerde gangen var å sitte ved siden av ei ny venninne utenfor Internasjonalen på Musikkfest Oslo, høre Pull yourself together and fall in love with me, og tenke at det er en av verdens fineste sanger. Og vente litt på Dunderhonning som også skulle spille. (Og fortsatt være forelska i den samme gutten.)

Jeg gleder meg til å få et nytt Cold Mailman-minne i morgen. På Blå altså, klokka 21.30.

6 thoughts on “Cold Mailman, musikk og kjærlighet

    • København må jo være kjempefint nå, da. Men skjønner du gjerne skulle vært med, og det hadde vært koselig om du og AJ også kunne bli med på før-konsert-pizza. 🙂

  1. Enkelte bloggar er berre så utrulig fine å lese. Din er ein av dei ❤ Eg er glad eg fann fram hit. Håpar du har ein fin dag.

Legg igjen en kommentar

