Lysglimt i går

  • Sol etter regn (lukta av gater som har vaska seg).
  • Sigrid Agnethe sin tekst alone in oslo, som handler om regn og kjærlighet og å vente på noen. i dagane som kjem skal eg gå ut i byen og kjenne meg som kven som helst, som ein av tusen, som ein av mengden, men så blir det plutseleg den dagen då du kjem, og då er eg ikkje kven som helst. då er eg den eine. Fint.
  • Å lage lesesal rundt spisebordet til Synne, i stedet for å dra på Blindern.
  • Å få høre av kjæresten når jeg kommer hjem at æ har tenkt på å klemme dæ heile dagen.
  • Å spørre Loi om den hvite sjokoladen som ligger på kjøkkenbenken min er hennes, men få til svar at nei, den er din.
  • Røde strømpebukser med prikker på.
  • Gilmore girls (selv om det var to ganske triste episoder).
    5 thoughts on “Lysglimt i går

    Legg igjen en kommentar

