I’m just mad about saffron, and saffron’s mad about me

Det er ingen tvil om hva som er yndlingsfargen min. Safrangul. Derfor skulle jeg gjerne gått vinteren i møte med denne kåpa.

Og et mjukt katteskjerf rundt halsen.

Begge deler er fra ModCloth, som jeg fant link til på blog story. ModCloth har så utrolig mye fint! Prikkete badedrakter, ugleøredobber, blomstrete skjørt, svarte hatter, store sløyfer, morsomme sko, søte kjoler og mye mer.

Men siden det koster mange penger å kjøpe kåpe fra utlandet, lurer jeg på om noen har sett en safrangul kåpe i norske butikker? Tips mottas med takk!

12 thoughts on “I’m just mad about saffron, and saffron’s mad about me

  1. Jeg er sikker på jeg kjenner noen med veldig lik jakke i omtrent den fargen, men kan ikke for mitt bare liv komme på hvem og ei heller hvor den er kjøpt. Beklager. Men den var veldig fin!

  2. Hadde jeg vært rik, så skulle jeg KUN kjøpt klær fra modcloth. Elskerelskerelsker. Men det må dessverre høre med til sjeldenhetene.

    Har dessverre ikke sett det noen plass i norske butikker. Skal holde utkikk da 😉

  3. Benetton hadde ei gul kåpe for nokre veker sidan, men eg hugsar ikkje heilt kva nyanse den var. Verdt å sjekke i alle fall 🙂

Legg igjen en kommentar

