Fin helg

Dette har virkelig vært en fin helg. Fredagskvelden ble helt spesiell og veldig fin. Vi skulle feire Ann Jorunn sin bursdag med kaker og kos, men kvelden ble ikke bare bursdagsfeiring; det ble feiring av Tore og Ann Jorunn sin forlovelse også! Jeg er så glad på deres vegne, men som Tore sa: «Ikkje like glad som mæ». ♥

Lørdag spiste jeg lang frokost med Joy-Loi på Stockfleths, med store kaffekopper og gode ting å spise. Vi kikka på regnet og rare hunder, prata om alt mellom himmel og jord og tok en tur i fine butikker.

På kvelden så Ståle og jeg Forrest Gump. Jeg begynte å gråte tre eller fire ganger, og smilte hele tida ellers. Forrest Gump er uten tvil min yndlingsfilm over alle, og jeg har lyst til å se den igjen med en gang.

I dag leser jeg om jødedommen, drikker kaffe og baker kanelboller. Har gått tur i Botanisk hage og fått sol i ansiktet. Veldig fint etter en regntung uke. Denne helga har det rett og slett vært veldig godt å være til.

6 thoughts on “Fin helg

  1. Så deilig helg! I kveld er det så vakker kveldshimmel over Mjøsa. Pappa og jeg har nettopp syklet langs Mjøsa til Jessnes. Herlig! Ha en god kveld! KLem fra mamma

Legg igjen en kommentar

