Pause med kanel i svingene

Den beste studiepausen jeg kan tenke meg, er å spise annenhver bit av verdens største kanelbolle med verdens fineste kjæreste. Godt Brød hadde ekstra gode kanelboller i dag, det er faktisk kanskje den beste jeg har spist. (Også fikk jeg tre müslirundstykker for samme pris som to, fordi det ene var litt lite. Hurra!)

Resten av kvelden skal det leses, leses, leses – med litt Veronica Mars og På tro og Are innimellom. (Jeg ser alt jeg kommer over av religionsrelaterte programmer om dagen, fordi jeg snart har eksamen i sammenlignende religionsstudier.) Fin torsdag.

En bra ting til slutt – facebookgruppa Forby pels nå har i skrivende stund 109 669 medlemmer – det er helt fantastisk! Hvis du er enig i at pelsdyroppdrett bør forbys, meld deg inn i gruppa, og inviter gjerne facebookvennene dine også. Mange bekker små blir til stor å. Eller noe sånt.

13 thoughts on “Pause med kanel i svingene

  1. Det alltid tilbakevendende debattemnet: Hvordan spise kanelbolle riktig.
    A: Bite av og spise som en vanlig bolle.
    B: Spise rundt og rundt til du kommer til midten.

    Vennskap har blitt sønderrevet av mindre.

Legg igjen en kommentar

