Innspurt og litt pause

Nå er det bare litt over én uke til jeg har første eksamen. Og under tre uker til juleferien er et faktum. Det virker lenge til. Samtidig går dagene alt for fort. Så fort at jeg ikke får summet meg, og i hvert fall ikke gjort alt jeg skal. Jeg veksler mellom knusende ro – nesten likegyldighet – og klamme hender, bankende hjerte og en overveldende følelse av at jeg ikke kommer til å klare det. Noen ganger kjenner det ut som det sitter en elefant på magen min. Da må jeg bare puste inn gjennom nesa og ut gjennom munnen, lage en kopp te, få en klem og tenke at sjokolade på en mandag er greit hvis det gjør ting litt bedre.

Også tar jeg en liten pause fra bloggen. Eller, det kommer nok noen drypp innimellom. Bare ikke hver dag. Også kommer jeg sterkere tilbake når det blir desember og ferie. Da skal dagene mine være inspirert av livsstilen til disse her:

Ha det fint så lenge! (Husk at november er en perfekt måned for varm sjokolade og klementiner.)

15 thoughts on “Innspurt og litt pause

  1. Nommen! Jeg kan alltid la meg lure til å kommentere når det er dovendyrbilder involvert. Er det en dovendyr? Den ser ut til å være rimelig doven. Ble søvnig selv om jeg sov til halv tre. Og ikke minst: Stå på! Eksamen kommer til å gå bra.

    • Det er dovendyr, ja. Tenk at det finnes et dyr som heter dovendyr. Tanken på det får meg til å tenke at verden er ganske fin. Og takk for heiing. Jeg vet jo at det kommer til å gå på et vis. I alle fall går det over 😉

  2. de var utrolig søte:)er det dovendyr?Nusselig!!jeg spiller konsert på Mir på torsdag kl.19.30 hvis du føler at du orker og får tid:)ellers ønsker jeg deg masse lykke til med eksamen!vi ses vel på jobb?Er forresten helt enig at kakao og klementiner er priceless på denne tiden av året altså:)klem

  3. Lykke til med eksamen, du er flink jente! Og det gjelder å kose seg midt oppe i alt også, så sjokolade på en mandag er så greit som det kan få bli. 🙂

  4. Lykke til med eksamensinnspurten! Jeg har ikke eksamen før 13. desember, og mange oppgaver å levere før det… hektisk måned med andre ord! Da er det viktig å ta seg pauser til glee og andre fine ting!

  5. Jeg kommer til å savne Ine-blogging og Ine-nærvær! Jeg skal tenke på deg i morgen! Lykke til med innspurten, kos deg som best du kan, og så sees vi når du kommer ut av eksamensboblen!

Legg igjen en kommentar

