Sånt som varmer

Her er årets beste investering: vendbar vinterkåpe fra Gudrun Sjödén. Den er mørk grønn med lys grønne prikker på den ene siden, og omvendt på den andre. Så kan man vrenge den ettersom hva man er i humør til. Jeg holder meg god og varm, for den er foret med silkevatt. Dessuten er den i økologisk bomull. Og etter min mening blir det ikke så mye bedre enn en varm, økologisk, prikkete, fargerik vinterjakke!

Tusen hjertelig takk for alle fine kommentarer på forrige innlegg. Føler meg heldig som har så fine folk som leser og tar seg tid til å legge igjen noen oppmuntrende ord. Det varmer minst like mye som den prikkete jakka i vinterkulda. Håper dere har fine fredager. Jeg skal snart ta dagens første kaffekopp. Den skal være stor.

16 thoughts on “Sånt som varmer

  1. Kakao er bedre, men jeg er ikke akkurat kjent for å servere kaffe i heimen.

    Den kåpa var da bare lekker 🙂 synd at økonomien ikke tillater fornying av garderoben på denne siden av sommeren.

    Ha ei fin helg 🙂

    • Kakao er også veldig godt, men kaffe er best på morgenen 🙂 Kakao er best til kvelds, synes jeg. Med masse kokesjokolade, mm. En god helg til deg også!

  2. Gratulerer med ny vinterkåpe, den så skikkelig deilig ut! Håper humøret er oppadgående etter gårsdagen, kommentarer, kaffe og kåpe (de tre k-ene) er vel ikke å forakte som plaster på såret? 🙂

    • De tre k-ene er så absolutt plaster på såret. Omtrent som plaster med Mikke eller en Disneyprinsesse på når man er liten 🙂 I dag er livet bedre, og en leseplan for neste eksamen er på plass. God helg!

  3. Gratulerer med nye vinterjakke. Den er kjempefin, og jeg angrer litt for at jeg allerede har kjøpt en duffelcoat:-)

    Jeg leste ditt forrige innlegg, og jeg støtter din venninne i at en eksamen er lite i den store sammenhengen! Jeg ønsker deg lykke til, og vil si at flinke jenter har lov til å være menneskelige innimellom! God 1. adventshelg, fine Ine!

    klem K

    • Takk, jeg er veldig fornøyd med den. Men duffelcoat er jo også veldig klassisk og fint 🙂 Og tusen takk for oppmuntrende ord, det er så fint å lese. Ønsker deg også en god 1. adventshelg! Du er flott, K!

  4. til gårdsdagens blogginnlegg: så fint at du skrev dette.føler av og til det er kun meg i hele verden som er så sliten for tiden.jeg vet hvordan det er å være såkalt «flink pike» og hvordan det føles når man ikke får det til.det som er så fint å tenke på er at med tiden så glemmer man nesten alle eksamnene man har hatt.til og med de dårlige.og så får man jo alltid flere sjangser.en dråpe i havet ja.det er det!
    så over til kåpa di!den er jo helt genial!har sett den henge i garderoben og den pynter jo opp hele veggen der den henger:)var innom Gudrun og kjøpte meg en bukse her om dagen, da så jeg de jakkene hang der.det var vanskelig å bare gå forbi.håper neste eksamen går supert og at du kan vandre gjennom Oslos gater varm i den fine kåpa:)klem

Legg igjen en kommentar

