Første desember

Det er så fint ute i dag! Så kaldt at man nesten får istapper i nesa, men sola skinner så fint. Det lukter skikkelig vinter, og vinterlukta får meg til å virkelig kjenne at det er desember og advent. Og at juleferien nærmer seg.

For noen dager siden fikk vi pakke i posten fra mammaen til Ståle. Hun hadde sendt oss en hel adventskalender! Med en gave til hver av oss hver dag fram til jul. Så utrolig koselig! Pakkene får henge i en hyssing over senga, sånn at vi kan åpne dem med en gang vi våkner om morgenen.

Ha en fin første desember! Husk å nisse litt.

7 thoughts on “Første desember

  1. Åh.. nå kjente jeg at jeg ble ordentlig myk om hjertet. Det er så snilt gjort når mødre gjør sånt, spesielt hvis det er svigermor som gjør det både for sønnen OG for deg! Heldig er du, fine Ine 🙂

  2. God kveld i stuen!
    Jeg har nettopp lagt til bloggen din på min kjære bokmerkerad (fant deg på kommentarene til Clara). Det som gjorde susen var det du skrev om eksamen. Og det å være flink jente. Og at man av og til bare må gå. Jeg er splitter ny på blindern, men skjønner allerede så alt for godt at livet som student ikke bare er en dans på roser. Vil si at jeg tror kanskje det er bra å herje litt tilbake. Gå fra eksamen. Ikke la seg styre og bestemme over hele tiden. (Går an å vinkle det sånn) Være litt trist og vrang på samme tid. Og bli verdsatt allikevel. DA har du gjort det bra, da 🙂 Så på den måten fikk du toppkarakter. Ikke verst.

    • Hei! Tusen takk for en kommentar som er så fin at jeg har måttet lese den sikkert fem ganger før jeg klarte å svare på den. Takk for en fint perspektiv på noe jeg synes er ganske vanskelig. Takk for toppkarakteren 🙂 Og velkommen igjen.

Legg igjen en kommentar

