Siden sist

  • har jeg hatt jobbhelg, og vært trøtt som en dupp på kveldene.
  • har jeg sagt god jul og hadet til flere fine venninner.
  • har vi sett første episode av Boardwalk Empire (og vi vil se mer!).
  • har jeg spist vegetarsushi (og fått veldig lyst til å lage det selv).
  • har vi drukket opp en hel pose med julekaffe fra Edvards kaffebar.
  • har jeg vært på Platekompaniet på Oslo City med Ståle. Etterpå trodde begge at den andre var sur for noe, men vi var bare sure på Oslo City.
  • har jeg åpna én julegave, fordi den var for stor til å ta med på toget. Og vet dere hva som var i den? Lampe med skyer på! Takk fantastisk fine Synne!
  • har vi hatt kjærestefrokost på Food Story, med et tårn av pannekaker med blåbær og kaffe. Lykke!
  • har jeg spist noen marsipanpølser.
  • har jeg savna Pusen min.
  • har jeg vært ekstra forelska, og det er ingenting som er finere enn det.
  • har bloggen blitt ny! Håper dere liker det like godt som jeg gjør.
17 thoughts on “Siden sist

  1. Herlighet så fin bloggen har blitt! Altså, den var fin før også, men jeg elskerelsker den nå. Gratulerer ❤ Og du; jeg ønsker deg en riktig god jul! Tenk at man kan si det nå på ordentlig, for nå er det ikke lenge til. Stor juleklem fra Maren.

    • Tusen takk, Maren! Håper du også får en riktig fin jul. Kos deg masse! Og vet du – nå har jeg skaffa meg første sesong av Glee, så nå skal jeg også bli en gleek 🙂 Juleklem til deg.

  2. Så utrulig fin bloggen din er blitt! No er det ei stund sidan eg har besøkt deg, så det var kjekt å sjå ny layout og lese masse nye innlegg. Håpar du får ei strålande juletid!

  3. Digger, digger, digger det nye designet! Jeg overlevde kø på Platekompaniet i dag og føler meg som dagens helt. Skal overraske kjæresten med Seinfeld-DVD (som han ønska seg). Han tror han bare får bøker. (ond latter i bakgrunnnen)

    • Så bra! Oi, da var du flink! Vi ga opp, vi. Eller, vi gikk til den mindre Platekompaniet-butikken på Byporten. Høres ut som en bra kjærestegave 🙂

  4. Det ble kjempefint med ny layout på bloggen 🙂 Oversiktelig og pent! Hvorfor var dere sure på Oslo City?

    Ønsker deg en riktig god jul!

    • Takk for det!

      Hehe, etter min mening er Oslo City det verste stedet i Oslo. Jeg blir stressa og sliten av å være der i bare ti minutter.

      God jul til deg også!

  5. Ja, jeg synes det, sist jeg møtte dere, at dere virket litt mer forelsket enn vanlig.
    Skikkelig fint å se.

  6. Haha, skylamper og marsipanpølser er flinke til å gjøre folk glade. Fint nytt design, jeg liker hun jenta som dingler med beina og har et hjerte på kinnet. Hils Ståle og nyt togturen og julekosen!

  7. Jeg tilbragte ti timer på platekompaniet på oslo city i dag❤ (litt sarkastisk, men bare litt, for jeg liker det egentlig. Men jeg er enig om Oslo City…aahh jeg liker ikke Oslo City) Når var du innom? For jeg så deg ikke…

    og hey, fin ny blogg!

Legg igjen en kommentar

