God jul!

Ute er det 22 kalde minusgrader, så juledagen har vi tilbrakt innendørs. Pusen vil også helst være inne! Treet er pynta, nøttesteka er laget til lyden av Tre nøttet til Askepott, nevøene har spurt fjorten ganger om de ikke kan åpne bare en pakke, jeg har rød julekjole på, det begynner å bli mørkt, det er Disney på tven, og snart skal vi i kirka. (For meg hører det med, og den fine kjæresten og kjærestepappaen er så greie å bli med meg.)

Jeg ønsker alle mine fine lesere en herlig julekveld. Senk skuldrene, slapp av, kos dere, lek i snøen, spis god mat, les fine bøker, se gode filmer og nyt dagene. Det skal jeg!

8 thoughts on “God jul!

Legg igjen en kommentar

