Fint under treet

I år fikk jeg så mye fint at jeg ble helt overvelda og varm i magen. (Og jeg har ikke engang åpna opp alt, for jeg tok bare med meg kanskje halvparten nordover.) Jeg synes jula handler om mye annet enn gaver, men når jeg får gjennomtenkte, personlige gaver som det ligger masse kjærlighet bak, da blir jeg så glad. Bare se:

♥ Årskalender med Tove Jansson-illustrasjoner, og fine Mummi-glass fra kjæresteforeldrene

♥ Vintageveske og -skjerf fra fineste kusine Lisabeth

♥ Lilla skidress med røde prikker fra Gudrun Sjödén, fra mamma og pappa (på lappen: ps – du er den beste jenta på jord)

♥ Fantastisk vegetargourmetkokebok fra Anne Line-fine (med det koseligste kortet jeg har lest på lenge inni)

♥ Verdens beste kjærestegave: Diana Instant Back, som jeg har ønska meg siden i sommer

♥ Håndlaget armbånd med lavastein fra Island, fra kjæresteforeldrene

♥ Deilig kroppspleie fra Body Shop, også fra kjæresteforeldrene

I dag fikk jeg testa ut skidressen på julas første aketur. Så fint! Her er det mørketid, så det gjelder å komme seg ut å få litt lys i ansiktet mens sola ennå lyser opp litt. Og etter å ha vært ute i noen timer, er det ingenting som er bedre enn å komme inn med snø overalt og røde kinn. Så kan man lage seg ostesmørbrød og kaffe, og spise litt konfekt og lese bok resten av dagen.

4 thoughts on “Fint under treet

  1. Ojojoj, de glassene har jeg også, men det var en førjulsgave til meg selv:)

    Jeg fikk fire mummikopper, hvor tre var like, så nå må jeg ut for å finne flere jeg vil ha:) Tror samlingene nærmer seg 20!

Legg igjen en kommentar

