Årets siste kveld

Nyttårsaften starta med matlaging og forsøk på å lage pin curls hos Tine. Vi fikk det nesten til. Nøkkelen til fine pin curls skal visstnok være trening trening trening, så vi sa oss ganske fornøyde med første forsøk.

Så kom Ståle (som det var fint å se igjen etter fire dager), og vi dro til Tore & Ann Jorunn for å spise tapas, blant annet med masse godt fra VeganMisjonen.

Jentene hadde pensko på. Jeg fikk nye Camper-pensko av mamma, og innviet dem på best tenkelig vis i går. (Mine føtter er i midten.)

Så fin var Tine.

Vi hadde julekaker og kokos- og mandelsjokolader som Marthe hadde laget. Og muffins!

Klokka tolv var vi ute i natta, kjærestene kyssa, og alle klemte hverandre. Vi hadde stjerneskudd, og så på fyrverkeri. Fint!

Inne igjen var det varmt, levende lys og englespill.

Til slutt sovna Ståle og jeg på sofaen, før vi fant en taxi som tok oss hjem. Fin nyttårsfeiring!

I dag er den første dagen i 2011, og vi har brukt den til å sove til to, spise frokost med Skjønnheten og udyret, se Det Gylne Kompasset på NRK1 og spise vegetarpizzaen til Peppes Pizza. En helt perfekt start på året, med andre ord. Hvordan var din nyttårskveld?

13 thoughts on “Årets siste kveld

  1. Dette så koselig ut! Også så fin du var med krøller. Min var også bra; tre vennefamilier av mamma og pappa som møtes, med barn og barns kjærester, så vi var 14 stykker som koste oss.
    Og hver dag i helga jobber jeg fra åtte, så jeg er en smule trøtt. Men det kan tas igjen 🙂 Jeg ser fram til et nytt år!

  2. Tror du hadde en kjempefin nyttårsaften. Jeg var sammen med gode venner og hadde en kjempefin kveld. 🙂 La meg sånn rundt halv 4 og merker i dag at det skal bli en stund til neste gang. Ønsker deg et riktig godt nytt år Ine! Gleder meg til å følge deg videre i 2011. klem

    • Så fint at du hadde en god kveld. Vi la oss halv fem, og det blir nok også en stund til neste gang! Et riktig godt nytt år til deg også, Toril! Stor klem.

  3. Så koselig! Så fin du var, og så fin Tine var, og som jeg elsker Skjønnheten og Udyret! Håper vi sees til middag i morgen, Inemor!

  4. Fiiine, fine krøller og sko!Jeg har også sett Det gylne kompasset i kveld. Er glad i filmer som løfter drømmene og lengselen!Gleder meg til å følge deg i det nye året!

    • Å, takk! Det var en herlig film å se på årets første dag. Men bøkene er mye finere – anbefales! Koselig at du følger med, gleder meg til å følge deg også!

  5. Godt nytt år:) Så koselig det så ut!Dere er så søte som sovner på sofaen:)Hihihi.Jeg krølla hele håret mitt med Noras fantastiske 70-talls krølltang som hun visst har kjøpt for 5 kr på et loppemarked:)Det ble litt av ei høysåte!Volum herfra til månen!hihi.Jeg var på Det norske teateret og så musikalen «Next to normal» som anbefales på det sterkeste:) Det er gøy å se at nivået på musikkteater i landet har blitt skyhøyt!For et stykke!Klem

  6. Så ut som en kjempekoselig kveld! 🙂 Så søte som sovnet!

    Selv spiste jeg middag med venner og klarte å ende opp hjemme allerede klokken to. Så, en relativt rolig nyttårskveld på meg 🙂

  7. Det så virkelig ut som en perfekt feiring! 🙂 Du er så flink til å skrive, og jeg er så glad for at du blogger, så kan vi i Trondheim følge med på livet til dere i Oslo 🙂 Godt nytt år til dere alle sammen!

Legg igjen en kommentar

