Sånt som er fint å gjøre når man er kjærester

♥ Å liste seg opp om morgenen for å lage frokost til den andre, og prøve å være musestille mens man lager kaffe, baker scones eller steker rundstykker, finner fram smør og syltetøy og ost, og dekker på bordet med fine kaffekopper.

♥ Å pynte seg selv om det bare er for hverandre.

♥ Å gå på kafé for å lese avisa, susse bort cappuccinoskum og snakke om små og store ting – på en helt vanlig hverdag.

♥ Å gå på kino, holde hender hele tida, og snike seg til et kyss innimellom.

♥ Å gjemme små beskjeder som den andre kan finne. I matboksen, på speilet, i kjøleskapet, i toalettmappa, i müslien.

♥ Å ligge opp til klokka tre om natta for å prate og lekesloss.

♥ Å spille Mario sammen.

♥ Å dele en kurv med jordbær.

♥ Å overraske med en ekstra god middag, når den andre minst venter det.

♥ Å lese høyt for hverandre fra en Tove Jansson-bok.

♥ Å snakke om framtida, om hus med hage, frø i magen, eget juletre, rolige morgener, reiser man vil på eller andre drømmer man har sammen.

♥ Å gå på fine konserter, kanskje med musikk man aldri har hørt før.

♥ Å gå tur i skogen, aller helst med kakao i en termos.

♥ Å snakke med katter man treffer når man er ute og går.

♥ Å lage pizza med Neil Young på full guffe og kokkevin i hånda.

♥ Å se på Animal Planet hele formiddagen.

♥ Å bli liggende i senga helt til klokka to på formiddagen.

♥ Å si «jeg elsker deg» så ofte man har lyst.

♥ Å kysse masse, hver eneste dag.

19 thoughts on “Sånt som er fint å gjøre når man er kjærester

  1. Mange fine ting som nok må holdes på vent en god stund dersom dere gjør alvor av frø i magen. Bare en advarsel fra meg med frø nå utenfor magen. Men så er det jo veldig mange koselige ting man kan gjøre da også!

    • Regner med at livet blir ganske annerledes da, ja. Men som du skriver, det er jo mange koselige ting man kan gjøre da også. Annerledes, men fortsatt fint, tenker jeg. Kanskje enda mye finere, til og med!

  2. Nyyyydelig! Jeg kjenner meg igjen. Også kan jeg tips om at det er skikkelig fint å forlove seg med kjæresten!

    Så fint det har blitt her inne, forresten:)

  3. Det er så fint å gå på kafe med kjæresten og drikke kaffe og lese aviser, enda vi bor sammen og egentlig drikker kaffe sammen hele tiden.

  4. Liker at jeg og kjæresten min gjør sånn ca alt det her. Når jeg skjekker lista igjen, kan jeg faktisk ta bort «ca». Hehe:)

    Veldig koselig blogg må jeg si, fant den gjennom Tine Katrine. Skal følges:)

Legg igjen en kommentar

