Ny på håret

Jeg viste frisøren jenta på akvarellen, og hun var helt enig i at det ville nok bli kjempefint. En hårvask, en kopp te, mye klipping, litt fønig og mer klipping senere ble jeg sånn. Nesten halve håret mitt er borte, og jeg liker det kjempegodt. Nå føler jeg meg ordentlig januarfin. Håper dere føler dere januarfine, også. Jeg har vært på kaffebesøk hos Synne i dag, og har enda en kaffeavtale om en stund. I mellomtida skal jeg gjøre det fint i leiligheta vår, og handle inn til å lage verdens beste pizza i kveld. God fredag!

16 thoughts on “Ny på håret

  1. Du kledde det skikkeleg:)
    Fyrste gongen eg klipte det so kort va det rart, men veldig deilig. Vart litt lettare liksom. Eg pleier å vise frisøren ei lita skisse med sånt hår (har ingen fast frisør, berre fast salong), men det har blitt ulikt kvar gong. Andre gongen vart det litt sånn som du har det no, og det va eg mest fornøgd med^^,

  2. Så fin du var! Jeg pleier også å velge bob-varianter, men mest fordi de tåler å vokse et stykke før de ser rare ut.

    • Jeg tenker akkurat det samme. Det er veldig greit. Så kan man gå til frisøren igjen ganske snart hvis man vil holde det kort, og vente litt lenger hvis man vil spare lengden (og penger!).

  3. januarfine ine! det er så gøy å rime med navnet ditt. nå er du skikkelig stilig, nydeliug ble det ❤ var du på balanzera? (en kopp te etc)

    • Takk! Jeg har egentlig ikke slett hår, jeg må føne håret med rundbørste for å få det sånn som på bildet. Ellers legger håret mitt seg litt sånn som det vil. (:

Legg igjen en kommentar

