Slapp

I natt ble det lite søvn på både Ståle og meg, fordi jeg hadde så vondt i magen som jeg aldri har hatt før. Jeg var kvalm, jeg fikk i hvert fall ikke sove, og til slutt kasta jeg opp. Det er noe av det verste jeg vet. Til slutt sovna jeg, men jeg var fortsatt sliten i dag tidlig. Så dagen har vært veldig rolig, jeg kan vel med hånda på hjertet si at jeg ikke har gjort en eneste fornuftig ting. Bortsett fra å kjøpe fjorten hvite tulipaner på Rema 1000.

Jeg har lite å melde ellers i dag – derfor tenkte jeg at dere kan få ordet.

Fortell noe fint, om du vil!

12 thoughts on “Slapp

  1. I dag har jeg vært på tur til Beaufort, en gammel korsfarerfestning litt sør i landet. Det er kjempebratt ned på den ene siden, utsikt til fjell med snø på toppen og til Israel. Også blåste det masse fordi det var veldig høyt oppe. Og så har vi spist på en fiskerestaurant (bare at ingen spiste fisk) i Tyr (som vi egentlig ikke har lov til å reise til fordi det ligger for nært Israel, men det er ganske fint der så vi dro likevel). Ganske fin fredag. Håper du har hatt en rolig og fin fredag, og at helga blir bra! Stor klem 🙂

  2. Jeg har lest hos Deichman og drukket kaffe med kjæresten min i dag, og nå er jeg oppe på Radio Nova, hvor jeg jobber med søndagens sending. Jeg drikker sjokolademelk, det er lenge siden sist, og jeg hadde helt glemt hvor godt det er! Fin fredag her, altså.
    Håper du får en hyggelig helg, og at vi kan sees til uka! God bedring, bejbi!

  3. i dag har jeg vært hos nevropsykolog. jeg var livredd og forventet motvind og tvil, slik jeg alltid får, men mannen som snakket med meg (i tre timer, tenk det) var snillest i verden og tålmodig og blid og trygg og varm og jeg begynte å gråte fordi jeg ble så lettet. han vil at jeg skal begynne på ritalin/koncerta/noe annet så snart som mulig, og har sendt rapport etc. til psykologen. i tillegg skal jeg søvnutredes. så nå skjer det kanskje ting. hjerte ❤

    og jeg gleder meg til å se deg i morgen. og er litt skremt. men mest glad.
    håper du er fiskefrisk.

  4. 225 g usaltet, romtemperert smør
    350 g mykt brunt sukker
    2 egg
    1/2 ts vaniljeekstrakt
    400 g hvetemel
    1/2 ts salt
    2 1/2 ts bakepulver
    225 g kokesjokolade, hakket

    Blir 24 cookies.

    1. Skru på ovnen, 170 grader.

    2. Bland smør og sukker til de får en lett og luftig krem-konsistens.

    3. Rør inn eggene ett av gangen, bland godt.

    4. Bruk den laveste hastigeten på mikseren og bland inn vaniljeekstrakten.

    5. Bland inn mel, salt, bakepulver og rør godt til deigen er seig og formet. Rør inn kokesjokoladen.

    6. Fordel deigen i 6 like emner på hvert bakebrett (eller flere hvis du ikke har 4 bakebrett), stek i 10 minutter.

  5. wææ, du må bli fin til i morgen.

    hm. i dag har egentlig bare vært rot og mas og vondt i magen, men jeg har vært med fine paul, så det går fint.

  6. I dag har jeg vært på gastroskopi-undersøkelse på sykehuset. Jeg er ganske stolt av meg selv for at jeg greide å gjennomføre det. Og jeg har kjøpt blomster, akkurat som deg. Men jeg kjøpte rosa nelliker, for de holder seg i opptil 2 uker.

    God bedring, Ine 🙂

  7. Søvnløse netter her og, men ikke på grunn av smerte heldigvis! Håper du føler deg bedre! Jeg har vært på butikken og kjøpt 10 gigantiske gullerøtter, spist nachos og vært på kino med kjærest. Nå koser vi oss i stillheten (varer i to timer til) og skal se LOST når bråket starter 😛 Ingenting er så ille at det ikke er godt for noe??

  8. I dag har jeg begynt å hekle på den første firkanten, som etterhvert skal settes sammen med mange andre firkanter og bli et pledd! (:

    Noe annet som er fint er at jeg feira bursdagen min i går, så det henger ballonger i taket på kryss og tvers. Hurra.

  9. Jeg har ikke noe spesielt å si tror jeg, eller i dag red jeg på hest i snøen og det var kjempekoselig selv om det var litt kaldt, og i kveld skal jeg på Cinemateket og det er jo fint.

Legg igjen en kommentar

