I dag

♥ rakk jeg akkurat å kjøpe en god kopp kaffe før forelesning.

♥ hadde jeg tre ganske effektive timer på lesesalen (+ den halvtimen da jeg sovna).

♥ har jeg gått en frisk tur og fått røde kinn – og følte meg nesten litt modig, for det er jo skummelt glatt ute.

♥ har jeg laget kjempegode vegetarburritos etter oppskrift fra ekstremt bra utrolig fint-bloggen.

♥ … og sett to episoder av Gilmore girls, første sesong.

♥ har jeg alene hjemme-kveld, og det er egentlig ganske fint. Jeg skal spise bringebær som snop og se på Grey’s Anatomy.

♥ avsluttes spørsmålsrunden, så hvis du lurer på noe, spør i løpet av kvelden. Svar kommer i løpet av uka.

7 thoughts on “I dag

  1. Det hørest ut som en koslig dag, er så deilig når kinnene er røde etter en god tur. rart det at lesesalen fort blir en sovesal, selvom pesum er spennende så kan det fort virke søvndyssende å fokusere på små bokstaver^^

  2. I går hadde du en ganske bra dag, med andre ord?
    I dag våkna jeg midt på natta med leggkrampe. Men jeg klarte å komme meg opp i rimelig tid og det var akkurat to kopper kaffe med navnet mitt på på trakteren, så jeg tror det tegner til å bli en bra dag likevel. Juhuu!

    • I går hadde jeg en bra dag, ja. Håper dagen din blir fin, med kaffe innabords og alt. Jeg skal komme meg på skolen nå, og tror jammen det første jeg skal gjøre, er å få meg en kaffekopp.

Legg igjen en kommentar

