Rapunzel! Let down your hair!

I kveld har vi vært på kino og sett Tangled – og den gjorde meg så glad! Et skikkelig Disney-eventyr med alle de rette ingrediensene: en forsvunnet prinsesse, en supersøt kameleon, en litt tåpelig kjekkas, en ond og skruppelløs heks, en veldig ivrig hest, en god dose magi og store drømmer som blir til virkelighet. Og selvfølgelig masse action, humor og litt romantikk. Tangled er virkelig Disney på sitt beste – det er bare å ta turen til nærmeste kino.

8 thoughts on “Rapunzel! Let down your hair!

  1. Hørtes koselig ut! Jeg og Rikke var på Black Swan i går. Det var en veldig bra og fasinerende film, selv om vi ikke satt igjen med den samme gode følelsen som dere. Men du bør absolutt se den! 🙂

  2. Så koslig tips, jeg kom over dette inlegget tidligere i kveld og så løp vi av gårde for romantisk aften. jammen var det verdt det for en film, for noen flotte farger og en nydelig historie.
    skjønner godt at du likte den.
    Dette var en av de fineste filmene jeg har sett på lenge. enda jeg gråt sikkelig ille deler av den.(lettrørt.no burde vært hjemmesiden min)
    tusen takk:-)
    du har også en utrolig søt blogg.

Legg igjen en kommentar

