Noen ting som alltid gjør meg glad

♥ En kopp rykende kaffe.

♥ Perfekt moden avokado.

(Foto: Elri)

♥ Å sende kaffe-bildemeldinger med Joy-Loi, der vi skriver en liten dagsrapport og om kaffen var noe god.

♥ Disse tre bloggene: Frøydis sin Augneblink, Ina sin Myldretid og Maren sin Puddersky.

(Fine Frøydis.)

♥ Hjørnebrikke av Kråkesølv.

♥ Videoen til Smørblomst, den første låta Dunderhonning lagde. (Jeg fikk lov til å legge den ut hvis jeg skrev at det er den første sangen de lagde, og at det er fem år sia. Det er forresten Eiliv som har laget videoen, og han lager skikkelig fin musikk også.)

♥ Å bli kyssa på øyelokket.

♥ Black Books.

♥ Barn som akkurat har lært seg å gå.

Many too small boxes and Maru.

♥ Gilmore girls. Og spesielt Luke.

♥ Å få en fin kommentar på bloggen.

♥ Hunder som blir så glad for å se eieren sin at de ikke vet hvor de skal gjøre av seg.

♥ Varm sjokolade.

♥ Katter som maler.

31 thoughts on “Noen ting som alltid gjør meg glad

  1. Ja! Skal jammen meg se en episode nå. Sist episode prøvde Luke å be Lorelai på en date, men endte opp med å si at han ikke fikk slått henne i poker.

  2. Luke! Han er så manne-mann. Jeg elsker ham faktisk. Særlig i de episodene hvor han lager frokost hjemme hos Lorelai.

  3. Hallo, Ine.:) Jeg synes det er en feiende flott sang jeg, Tore. Fin video også, må være en skikkelig flink animatør han/hun som laget den.

  4. Det er slik en bonus når avokadoen er perfekt! Kattemaling og varm sjokolade kan gjøre enhver dag til en super dag. Håper denne onsdagen blir bra, Ine!

  5. Livet kan nesten ikke bli bedre om man starter dagen med kyss på øyelokkene, avocado og gilmore girls til frokost.

    Små gleder blir store når de er mange nok
    🙂

  6. I dag starta dagen med Glee, en perfekt moden avokado, så steptime og så oppdaget jeg dette innlegget og ble så glad så glad, tusen takk for at du synes det er hyggelig å lese bloggen din. Du veit jeg mener det samme om din!
    Og herlighet Luke er fantastisk. Når han tar fram horoskopet som er åtte år gammelt fra lommeboka, når han blåser opp ballonger til Rory, når han blir med ut for å lukte på snøen, når han lager skøytebane, når han «can see her face». Sukk.

    • Helt enig!

      Og ja – her en dag så Ståle og jeg en som satt på fanget til ei jente i Birkelunden. Så kom det en som de tydeligvis venta på, og hunden ble så glad at han hoppa sikkert en meter rett opp i lufta, mange ganger. Det var en liten hund, så en meter var ganske imponerende. Jeg vil ha en hund. 🙂

  7. Da vil jeg gjøre deg glad og gi deg en fin kommentar. Bloggen er fin, hunder er fine, kakao er fint. Gilmore Girls synes jeg blir litt… surrete liksom, men Luke er fin. Og du er fin 🙂

Legg igjen en kommentar

