Helg i nord

Jeg trodde det skulle være så mørkt her nå, her i nord, men på en måte er det lysere enn i Oslo. Det er sikkert noe med havet og fjellene og den rene, hvite snøen. Og at himmelen er så stor her.

Ståle og jeg er i Harstad i helga, på besøk hos foreldre/svigerforeldre. Det er fint! Vi drikker alt for mange kopper kaffe, ser på TV, leser bok, planlegger middag, skal på kanelbollebesøk hos kjærestesøstera og familien hennes, og jeg – jeg sitter enda i pysjamasen med litt bustete hår og søvn i øynene.

Gjør dere noe fint i helga?

21 thoughts on “Helg i nord

  1. Så koselig, ønsker deg ei flott helg! Jeg har hatt besøk av broren min og kjæresten hans, og i kveld skal jeg ikke gjøre noe annet enn å se en fin film og spise god middag. Jeg liker lørdager,jeg.

  2. Måtte innom her av nysgjerrighet da jeg så beskrivelsen av bloggen. Veggismat og at en god kopp kaffe kan redde enhver dårlig dag? Amen sier jeg bare. Ha det fint i Harstad 🙂

  3. Jeg hører mange fra andre deler av Norge si at det føles som om himmelen er større her i Nord-Norge. Hva mener dere egentlig? 🙂 Kanskje jeg har blitt så vant til det, at jeg ikke ser det som «spesielt» lenger..

    Ha en fortsatt fin helg!

    • Jeg synes det er sånn i Løten, der jeg har vokst opp, også. Tror det har å gjøre med at man ser mer av himmelen, fordi det ikke er masse blokker og bygårder i veien 🙂

      God helg!

  4. Håper du har hatt ei fin og koselig helg. Kjenner jeg savner Harstad, hjemme, mammaen, søsken og pusen nå. Kjempefint bilde forresten.

    (Har vært på deltidsjobben min i formiddag, drukket kaffe og te,lest bok og sett film i ettermiddag/kveld og skal bare slappe av og dra på besøk i morgen).

  5. 🙂
    Det burde du gjøre. Det er helt magisk med midnattsol.
    Om du er innom Nordens Paris er det bare å gi beskjed om du vil ha kjeks og te blandt myke puter:-)

  6. Så fint det høres ut:-) Jeg feiret bursdagen min med familien i helgen. søndag gikk vi en lang tur i sola, og det var så herlig! Etterpå satt vi i solveggen og spiste pølser og drakk Solo:)

    Ønsker deg en fin uke, Ine!

  7. Ine! Jeg sulter! Dagens oppskrift kom aldri så jeg fikk ikke laget middag jo! hihi, jeg fikk jo det da 🙂 Ha en fiiin uke!

    • Oppskrift kommer senere i dag, jeg har bare ikke vært på kjøkkenet mitt hele helga, så hadde ingenting å legge ut i går. 🙂

      Ha en fin uke du også!

Legg igjen en kommentar

