Morgenlys og forvirring

Da jeg våkna i stad, var det allerede fint og lyst ute. Jeg stussa litt over det, fordi jeg trodde jeg hadde satt ringeklokka på 06.20. Jeg tenkte ikke noe videre over det, og lista meg bort til nattbordet for å låne Ståle sin iPhone, så jeg kunne ta et bilde av morgenlyset.

Det var ikke før etter en lang dusj med påfølgene body butter, føning, sminking og grubling over hvilken kjole jeg skulle ha på i dag, at jeg oppdaget at klokka hadde blitt åtte, ikke sju, som jeg trodde. Jeg hadde altså stått opp en time for sent. Og jeg som skulle på forelesning 8.15. Meg og tall, altså.

Uansett: allerede klokka 07.20 om morgenen er himmelen så lys og fin som på bildet her. Våren er like rundt hjørnet. Ha en god torsdag!

9 thoughts on “Morgenlys og forvirring

  1. Hihi, typisk å forsove seg akkuat de dagene man virkelig ikke må forsove seg :3 Men det var et kjempefint lys, og hadde du stått opp tidligere hadde du jo ikke sett det 😀

  2. Åh, så fint 🙂 Nesten like greit å skippe forelesningen og istedet ta bilde av himmelen. Synes det uansett er dårlig gjort å starte forelesninger så tidlig!

Legg igjen en kommentar

