So hold on, and stretch to fly. You don’t know this yet, but you’ll survive another goodbye

Dette er Nina. Lille Nina, under 160 cm meter høy, men likevel når hun helt opp til himmelen. Jeg har kjent Nina siden jeg gikk fem uker på folkehøyskole for snart fem år siden. Nina var trygg og mild og god, og på rommet hennes på folkehøyskolen var det telys og røkelse, de mykeste pledd og dyner, engler på veggene, alltid musikk og rom for å snakke om både sånt som var fint og sånt som var veldig vanskelig. Nina var det tryggeste jeg hadde der, og å bli kjent med henne var verdt alle pengene jeg kastet bort på å begynne på en skole jeg slutta på fem uker senere.

Nå bor Nina i Stockholm og lager musikk. Veldig fin musikk. Det er litt derfor jeg ville fortelle om Nina, for jeg synes alle sammen skal klikke her, trykke på play, lukke øynene og bare lytte.

4 thoughts on “So hold on, and stretch to fly. You don’t know this yet, but you’ll survive another goodbye

  1. sånn tenker jeg også om min folkehøgskole-opplevelse. så bortkastet penger, men samtidig helt verdt det med tanke på vennene jeg fikk.

  2. Så fint skrevet 🙂 Jeg kan ikke høre på musikken akkurat nå, men har lagt den under favoritter så jeg skal gjøre det i morgen 😀

  3. Hihi! Jeg visste ikke at Nina laget musikk før jeg så at hun og Henriette frontet MySpace-siden hennes på Facebook i ettermiddag! Det er så morsomt når folk du kjenner til, plutselig uttrykker seg på uventet vis!

Legg igjen en kommentar

