Vårtegn

Bar asfalt med grus på, og prikkete sokker i bomull i stedet for ull.

15 thoughts on “Vårtegn

    • Ja! Jeg følte meg litt teit da jeg stoppa opp midt mellom alle som gikk til og fra forelesning for å ta bilde av skoene mine, men må man, så må man. 🙂

  1. Endelig! Det beste med å bo i Dublin er at vinteren er kort og våren sååååå lang 🙂

  2. Herlig vårbilde. 🙂 Det er kjempegodt at det begynner å bli bart og at det er litt mildere ute.
    Vurderer faktisk å ta sommerkjole på meg i morgen (men nok klær på over og under), siden jeg fikk lyst å ha kjole på da og jeg ikke har noen andre kjoler enn den.

  3. Hei Ine!
    Du har en kjemmeflott blogg! Ditt fokus på hvordan vi kan nyte hverdagen med naturopplevelser, matopplevelser , nærhet og kjærlighet er strålende . Flotte bilder, flotte tekster. Du inspirerer meg og mange andre til å nyte hverdagsøyeblikkene.
    Sissel i Løten

    • Hei Sissel, så hyggelig med en hilsen fra deg! Og jeg er veldig glad for å kunne være til inspirasjon for noen. Klem fra Ine.

Legg igjen en kommentar

