Fint på fredag

❤ Frokost på Food Story: Deilig müsli med tørket frukt, frisk frukt, naturellyoghurt og honning. Og en kopp med helt utrolig god kaffe ved siden av.

❤ Og ikke minst: Frokostselskap av gode Synne! Etter jul har vi hatt morgenkaffe sammen nesten hver fredag, og det er så koselig.

❤ Å få klippet luggen noen cm på Balanzera, og kjøpe med kamomillesjampo og lavendelbalsam hjem.

❤ Lilla roser fra Blomsterhandler Anderesen! Friske blomster er noe av det fineste jeg vet. Jeg blir glad av å kikke på dem.

7 thoughts on “Fint på fredag

  1. Det var virkelig snakk om veldig god kaffe, for ikke å snakke om veldig godt Ine-selskap! En super start på fredagen!

  2. Fint fint fint! 😀 Det er så herlig å sitte og drikke kaffe med gode venner 🙂 I morgen skal jeg ut med tre venninner på café, etter å først ha vært på yoga, og deretter ut på shopping, gleder meg ❤ Ha en super helg videre 😀

  3. Så herlig fredag! Håper du har like fin lørdag, og søndag. Før da jeg bodde i byen (Oslo), spiste jeg også ofte frokost med venninner. Det var en fin start på dagen:-)

    Klem Karianne

  4. Det så koselig ut! 🙂 Eneste som er rart er at jeg har spist akkurat det samme på samme stedet, og jeg var ikke fornøyd der. Dårlig service, temmelig besk yoghurt og jeg klarte ikke drikke opp Kaffe Moccaen min! Ble skikkelig skuffet, for jeg hadde store forventninger til stedet 😦

    • Så kjedelig! Er enig i at servicen ikke er på topp, slik den burde være. Men jeg synes frokosten min var veldig god. Og kaffen også – men jeg drakk nytraktet svart kaffe, og det skal nesten godt gjøres å få det til å smake dårlig.

Legg igjen en kommentar

