Kanskje jeg skal ønske meg en blazer?

Blazer

10 thoughts on “Kanskje jeg skal ønske meg en blazer?

    • Jeg har ingen, men tenkte det kunne være fint med én. En som er litt innsvingt og fin, som jeg kan bruke til både bukse og skjørt. 🙂

  1. Jeg kjøpte en sort på Gina Tricot for 100 kroner på salg. Og det har blitt mitt mest brukte plagg! Kan brukes til ALT! 🙂

  2. Mine dressjakker (jeg går for det gode, gamle, norske ordet) gjør meg fin og glad! Alltid et godt kjøp og et anvendelig alternativ!

  3. Lekker blazer, og liker de røde skoene kjempegodt! Jaaa, til blazer:)

    I dag fikk jeg boka Parisian Chic og jeg liker den kjempegodt. Hun skriver så vittig, og det er både god lesning og mange gode tips, også Paris-tips faktisk.

    Anbefales!

    God påske fra Karianne:-)

  4. Jeg kjøpte meg nettopp en sånn blazer, mørkeblå med gammelrosa prikkete stoff inni. Må jo nesten ha noe slikt her, slik som libanesiske damer pynter seg. 2 par heler også, som jeg øver å gå på mens jeg pusser tenner. Føler meg litt butch 😛

Legg igjen en kommentar

