Fridag

Etter seks dager med påskejobbing, har jeg endelig en fridag i dag. Jeg skulle sove lenge, men våkna før halv åtte. Så ingen grunn til å prøve å sove lenger – jeg må uansett inn i en tidlig-opp-tidlig-til-sengs-rytme nå som eksamen nærmer seg. Jeg tok på meg prikkebluse og gule sko, og gikk ut i verden med sola i øynene. Ved Schous plass blomstret kirsebærtrærne! Jeg spiste frokost på Hotel Havana, med yoghurt, granola, frukt, kaffe og avis. Deilig! Så rusla jeg bare litt rundt i byen, i veldig rolige butikker, uten å kjøpe noe som helst. Nå skal jeg vaske og rydde og gjøre det fint her, for i morgen kommer kjæresten endelig hjem fra påskeferie i nord. ♥

4 thoughts on “Fridag

Legg igjen en kommentar

