Middag og konsert

På lørdag skulle Ståle og jeg på konsert med Sufjan Stevens, og da må man ha mat først. Vi gikk på Trattoria Popolare, litt for å gjøre en helaften ut av at vi skulle på konsert, og litt for å feire at vi har fått boliglån (hurra!). Vi begynte middagen med en bøffelmozzarella- og tomatsalat på deling. Mm.

Jeg hadde på meg den lille sorte, og var særdeles fornøyd med det.

Til hovedrett fikk jeg pasta primavera, pasta med vårgrønnsaker. Ståle fikk pasta puttanesca, pasta med ansjos, oliven, kapers og tomat. Begge var veldig fornøyde.

Til dessert tok vi hver vår kaffe og hjemmelaget iskrem på deling. Mm.

Ståle var fin med skjorte og slips.

Etter hvert rusla vi ned til Folketeatret for å se Sufjan Stevens, og det var ingenting annet enn overveldende fantastisk. For en fyr!

9 thoughts on “Middag og konsert

  1. Gratulerer med boliglån! Dette blir spennende! Jeg krysser fingre for at dere finner det perfekte hjem!

  2. Konserten var h-e-l-t fantastisk! Jeg har sett ham to ganger før, hver gang helt forskjellig fra den forrige, og denne var absolutt en av de konsertene man aldri glemmer. Yay!

  3. Har hørt rykter om at konserten var flott, ja – så braaa! Lån og kjole og slips og diggbar mat, det er jo mange gode grunner til å være glad!

  4. Åå, der var jeg også! Kjente ikke til Stevens før konserten, og må innrømme at det ikke er helt min type musikk, men konserten var virkelig en opplevelse!

    • Jeg kjenner best til det Sufjan Stevens har gjort før den siste plata, så autotunen og tekno-inspirasjonen er litt uvant. Men har gjør sin egen greie fullt ut, og det liker jeg. Skulle bare ønske jeg hadde turt å reise meg for å danse litt før!

Legg igjen en kommentar

