Visningssøndag

Vi har fått oss en ny søndags-aktivitet: visninger! I går var Ståle og jeg på masse visninger på Kampen og Tøyen. Kampen er kanskje det fineste området i hele Oslo, med små fine trehus, sjarmerende gater og ro.

Jeg hadde tatt sommeren på forskudd, og selv om det regna litt og var litt kaldt, var det fint å gå med sandaler og sommer-hippie-skjørtet mitt.

Mellom visningene tok vi en liten pause med hylleblomstsaft. Det er noe av det beste jeg vet, det smaker som dansk sommer.

Vi har ikke funnet drømmehjemmet enda, men det er mye fint til salgs der ute. Det er bare det at mye er litt for dyrt for oss. Men vi kikker og drømmer. Og plutselig finner vi den leiligheten som er helt riktig, det er jeg sikker på.

Ha en god start på uka!

10 thoughts on “Visningssøndag

  1. Det er jeg helt sikker på, jeg også! Gleder meg allerede til å komme på besøk, og til å finne noe fjasete å gi dere i innflyttingsgave!

  2. har du vært på rhodeløkka noen gang? der er det fint, der, og det ligger rett ved siden av skitne, rare carl berners plass. rhodeløkka er området som ligger litt ovenfor sofienbergparken, opp og forbi fotballbanen og freia sjokoladefabrikk. dra dit en tur.

    og gå gjennom damstredet også.

    let på kart og finn og dra på fler eventyr ❤

    • Jeg har vært der ja, det er veldig fint der! Men har ikke sett noen leiligheter til salgs der. Vi leter masse masse på finn.no, til jeg nesten blir svimmel i hodet. Men det er gøy også!

  3. Masse lykke til! Eg og Mathias driv å kikkar me òg, men me skal berre leia foreløpig. Eg er inne på finn.no tre gongar til dagen trur eg, held på å bli avhengig :p

    • Det er drømmen å finne noe der, men det er nok litt for dyrt for oss. Men kanskje det dukker opp noe! Tøyen er jo også fint, og like ved. Og takk!

Legg igjen en kommentar

