Fredag og fine helgeplaner

Litt luksus ved inngangen til helga: Mørkbrent presskannekaffe, skikkelig gode frokostmuffins og gratis Dagens Næringsliv på døra. Nå har jeg sommerferie – og da er det så fint med langsomme morgener.

I ettermiddag tar jeg toget til Hamar, for så å kjøre bil med mamma, pappa og lillebror helt til Frei på Nordmøre. Vi skal en snartur på hytta for å klippe gresset, gå på fjellet og være sammen med verdens beste storfamilie. Det blir bra!

God helg!

PS: Kjærestebandet spiller i på Musikkfest Oslo i morgen – i Birkelunden klokka 17.30. 

6 thoughts on “Fredag og fine helgeplaner

  1. Så fine planer! Og sånn frokost er noe av det beste jeg vet om.
    Jeg har ferdigskrevet oppgaven min og tilbringer resten av dagen i sola. I kveld blir det litt retting og kildesjekking og sånne morsomme ting, før jeg bare kan vente på at det skal bli mandag så jeg kan sende den fra meg. For da kan jeg si at sommeren 2011 er offisielt åpnet, hihi.

    Kos deg på tur, god helg! (også håper jeg at vi får sett hverandre en gang til før jeg reiser hjem). Stor klem til deg!

  2. Gratulerer med velfortjent ferie og ny/brukt veske 🙂 Kos deg med kokeriet på Frei! Jeg skal kose meg med siste kjærestehelg i Dublin, norsk melkesjokolade, holidaydipp og bernaise fra Toro!

  3. Du, jeg fikk med meg kjærestebandet i Birkelunden og det var skikkelig BRA! Dagens nye favoritt for meg og neste på kjøpe-lista 🙂

Legg igjen en kommentar

