Regnværsfredag

I dag regner det i bøtter og spann her i Oslo – og hva passer vel bedre da enn en (nødvendig) tur til IKEA? Det tenkte i hvert fall vi (les: jeg) i dag. Med en veldig systematisk plan fikk vi gjort unna akkurat det vi skulle på én time, og egentlig var det ganske koselig. Kvelden skal brukes til å pusle på soverommet – her skal nattbord og stol males, lamper henges opp, bilder rammes inn og klær organiseres i fine esker. Ispedd pauser med pizza, te og sjokolade, såklart.

Forresten 1 – jeg har nytt kamera, og jeg elsker det!

Forresten 2 – tusen takk for alle flotte kommentarer på innlegget under. Det er visst mange bra folk som er innom her og leser. Det er jeg glad for! God helg!

10 thoughts on “Regnværsfredag

    • Høres lurt ut! Jeg skal pusse opp min «kontorstol» i helga – men det er en gammel trestol. Egentlig burde jeg sikkert ha en som er bedre for ryggen min, men den jeg har kommer til å bli såå fin! Lykke til med IKEA-tur (:

  1. Det første jeg tenkte da jeg så bildene, var at du måtte ha fått det nye kameraet! De er kjempelekre, gratulerer!
    Ikke verst at det ble hyggelig og effektiv IKEA-tur på dere. Kos deg med fredagspuslingen! God helg, vi sees til uka, jeg gleder meg!

  2. Fine bilder, gratulerer med nytt kamera! Det står øverst på min ønskeliste også<3
    Kos deg med fiksing og triksing hjemme; ha en fin helg!

  3. hurra for nytt kamera! Jeg så det faktisk på bildet i innlegget under, men tenkte at det ble litt feil med en sånn kommentar der:) Ha en strålende helg!

Legg igjen en kommentar

