Mandagsutflukt

I dag har jeg hatt fri fra sommerjobben, så da tok jeg på meg polkaprikkekjole og fine svarte sko.

Jeg rusla sakte opp til Liebling, og satte meg ved et bord ved vinduet. Jeg hadde selskap av fine blomster.

Også spiste jeg den beste frokosten på lenge! Nystekt croissant med syltetøy, müsli med frukt og honning og en stor kopp kaffe (med leppestiftmerke på koppen). Jeg leste avis og smilte til en supersjarmerende toåring ved nabobordet.

Etter hvert tok jeg trikken til byen for å lete etter leilighetsting. Jeg endte på Frogner, og trengte litt energipåfyll. Nypresset appelsinjuice under et tre i regnet!

Mitt endelige mål var Marimekko-butikken i Bygdøy Allé, og derfra fikk jeg med meg to putetrekk og to kopphånduker, som er en gave fra mamma. Snille mamma!

5 thoughts on “Mandagsutflukt

  1. Åh, sånne ting er fine å gjøre på fri-mandager! Søt kjole og hyggelige bilder, og ikke minst flott Marimekko-fangst!

  2. For en fantastisk frokost! Jeg har ikke vært på Liebling enda. Har hørt så masse om det stedet, må visst sjekke ut. 🙂

    • Ja, sjekk ut! Det er den beste frokosten jeg har spist på kjempelenge. Også er det koselig der, og mange rare fine ting i butikken. (:

Legg igjen en kommentar

