Ja, ja, ja!

Vi gikk gjennom Kongeskogen i går, med saltvann i håret og ryggene varme av sola. Det var så fint lys, lyset lagde flekker på skogbunnen, og det var stille og rolig i skogen. Vi gikk hånd i hånd slik vi pleier, skravla og kyssa og lo. Jeg skulle ønske at jeg huska alle detaljene tydelig, for plutselig stoppa Ståle opp, satte fra seg ryggsekk og poser og alt, lette etter noe i veska si, gikk ned på kne og spurte «vil du gifte dæ med mæ?» med eska til ringen opp ned. Jeg vet ikke om jeg lo eller gråt, bare at hjertet mitt dunka kjempehardt, og at jeg klarte å få fram «ja, ja, ja!». Så nå er vi forlova, Ståle og jeg. Og det kunne ikke vært finere.

56 thoughts on “Ja, ja, ja!

  1. Igjen: GRATULERER! Jeg blir glad ved tanken på dette! Dere er så flotte, begge to, og jeg gleder meg til jeg kan klemme dere med tårer i øynene. Dette er intenst hyggelig, selv for en anti-romantiker som meg, hoho! Ha en fin søndagskveld, min kjære!

  2. Å, herregud! Gratulerer så utrolig mye. :DD Jeg har jo lest bloggen din ganske lenge egentlig, så utrolig koselig å høre ette.

  3. Gratulerer! Det hørtes veldig fint ut! Bra at du skrev om det, jeg ble så glad av å lese dette:)

  4. Så romantisk 🙂 gratulerer masse! ❤
    bloggen din er så koselig og fint skrevet med så mange fine bilder 🙂

  5. Wow, så fantastisk! Gratulerer!

    – til det frukost-innlegget: har du sett i boka »frokost» av camilla jensen? den er ein hyllest til den fantastiske frukosten, anbefaler boka skikkelig!

  6. Gratulerer så mye, Ine:) Det varmer mitt hjerte å høre. Har lest bloggen din lenge nå og det er på tide at jeg legger igjen et lite spor. Ønsker deg alt godt.

  7. Massa, masse gratulerer, så koselig å lese. Ønsker dere alt godt! Liker bloggen din veldig, du har så fine innlegg!

  8. Så hyggelig!! Gratulerer så masse Ine:) Dere virker så fine!!

    her nærmer bryllupet seg med stormskritt, fint og rart og gleder meg!!

Legg igjen en kommentar

