Tjuefemte august

Ord på frokostbordet som pekte på en pent innpakka eske med verdens fineste presang i. Nystekte rundstykker til frokost. Og kaffe i min fineste kopp. Venninneklemmer og prøving av Kjolen med stor K. Kaffe og brownie etterpå. Maurits Hansen, Elsa Bescow og Alice Tegnér på forelesning, fint! En venninneklem til. Telefoner og meldinger fra gode folk. Lunsj på kafé for meg selv. Bursdagskort og blomster på døra. Indisk take away, saag paneer sterk pluss. Pysj i sofaen, Rango på TV. Ben & Jerry’s.

En av de fineste bursdagene jeg har hatt.

29 thoughts on “Tjuefemte august

  1. Så godt å høre at du har hatt en fin bursdagsdag! Og den inneholdt så masse fint, det er nettopp slik bursdager skal være. ♥ til deg!

  2. Åh, det hørtes ut som en finfin bursdag 🙂 gratulere så mye med dagen din!
    Fant nettopp bloggen din via bloglovin (anbefalt), og syns den virker så søt og etter mitt hjerte – er selv både vegetarianer, student og gift (så du hadde ring, gratulere så mye).. 🙂 Ja.. så nå følger jeg deg altså på bloglovin 🙂 Gleder meg til å lese mer herfra!

  3. Så fin bursdag. Men det fortjener du virkelig! 😉 Og hurra for Solveig som fikk deg, det er jo nesten like mye hennes dag!

  4. Og jeg gleder meg til å se kjolen med stor K! Mange trodde nok jeg var gal da jeg utga et gledeshyl da jeg leste meldingen!

  5. Fint at resten av dagen også ble fin! Jeg hadde det veldig koselig med deg de timene jeg så deg, og du har virkelig funnet kjolen med stor K 😀 😀

  6. Slenger meg på Anne Lines kommentar, Elsker Kjolen og er glad resten av dagen var fin. Håper du kan smake kakene i kveld! Klem

  7. Å, så bra at bursdagen var flott, tilogmed en av de fineste noensinne! Du fortjener alt det beste. Hihi, så søtt «kort» på bordet, morsomt.

  8. Gratulerer med dagen som var! Hørtes ut som en helt perfekt bursdag. Og bra mann som ordner så fint til deg, det er sånne man skal ta godt vare på;)

Legg igjen en kommentar

