Skikkelig søndag

Sen frokost med valnøttbrød, ost, marmelade og kaffe. Både Ståle og jeg hjalp til i et bryllup i går, og var ikke i seng før halv fem i natt. Ståle stakkars måtte fyke avgårde på en lydjobb ganske tidlig i dag, mens jeg bare later meg hjemme.

Utenfor vinduet har det så smått begynt å legge seg litt gult løv på asfalten. Jeg liker det! Begynner å glede meg over at høsten nesten er her.

Plan for resten av formiddagen: Is, Gilmore girls og pysj i sofaen. Å, herlige søndag!

12 thoughts on “Skikkelig søndag

  1. 1. Gilmore girls sesong 1 er så koselig!
    2. høsten er min favorittårstid.
    3. du virker som om du er så flink til å kose deg.

    jeg liker bloggen din. spesielt kanskje siden jeg også skal bli norsklærer en dag 🙂

  2. Slik skal søndager være! Jeg er hjemme fremdeles, tatt bilder av farmor og gitt henne mange klemmer. Snart venter mammasøndagsmiddag og så en togtur til Oslo. I kveld skal jeg garantert se en episode jeg også. Hvis ikke to. Eller tre.

  3. Så herlig! Jeg skal pakke mine 46 kilo pluss alt jeg får i en liten koffert, lage en tresiders reportasje om internasjonal mat og gruglede meg til å flytte til London i morgen!

    • hihi, jeg lurte på det samme, så måtte prøve! isen er lys, ikke vanilje, men «sweet cream», også er det cookie- og sjokoladebiter og sjokoladesaus i den. onnomnom.

Legg igjen en kommentar

