Det er søndag, og jeg…

  • starta dagen med fin søndagsfrokost med Ståle, scones, kaffe og Joni Mitchell på platespilleren.
  • går kledd i pysj og joggesko, pysj fordi det er søndag, joggesko fordi jeg skal forsikre meg om at jeg har kjøpt riktige sko.
  • har drukket to kopper kaffe, og har lyst på en til.

  • smugkikker litt på en fin, liten tegneseriebok jeg fikk av Synne på fredag (takk, Synne!). Den heter Scenes from an Impending Marriage, og på baksiden står det: «You are cordially invited to witness the hilarious true story of one couple’s long march to the altar». Hihi!
  • rydder, vasker og hører på nye plater.
  • håper at søndagen din er fin!
16 thoughts on “Det er søndag, og jeg…

  1. Den boka ser jo morsom ut 🙂 så snill Synne er.
    Joni Mitchell ❤ en av mine største inspirasjonskilder.

    Håper joggeskoene er riktige.

  2. Skikkelig søndagssøndag! Jeg har vært hos Mathiasmormor og spist altfor mange kaker, spist god middag og så litt mer kaker og så litt is. Oi! Tror jeg omtrent har spist for hele den kommende uka bare i dag.

  3. Haha, jeg ser deg for meg i den fine kombinasjonen pysj og joggesko! Så koselig at du har kikket litt på boken, jeg syntes den virket søt og morsom!
    Jeg har vært på to høytlesninger i dag, i forbindelse med bokfestivalen, men jeg har også vært litt husmorslig i dag, så det føles bra.
    Forresten så har jeg nettopp spist søndagsmiddag i form av den couscousgryta som vi lagde mange ganger da vi bodde sammen på Sollerud, og som jeg fortsatt forbinder med deg og Tine, hihi!

  4. Pysj og nye joggesko! Jeg kjenner den følelsen fra tidligere i sommer. 🙂 Min kjæreste vekte meg med nybakte scones og kaffe på sengen i dag. Ellers har vi storsett ligget på sofaen, sett litt på tv, spist krabberisotto og delt en Mack-øl til kvelds. Super søndag! Nå skal jeg legge meg tidlig, og være frisk og rask til en ny produktiv uke! 🙂

  5. Takk for vårt tilfeldige møte i går, vakre Ine! Det var veldig gøy! Håper det skjer igjen.

    Jeg har: sovet lenge, spist god frokost med organic everyday english tea, kveldebrød fra røtter (speltgreier, med masse andre frø og korn – supergodt og veldig sunt), vært på tur i Marka med my man og en stor venn og en liten venn i bæremeis, det var surt, vindfullt, friskt og fantastisk, har sovet midt på dagen, for vi var så kalde da vi kom hjem at vi måtte legge oss under dyna og lese bøker og slappe av, har spist gryterett med to typer sopp – kantarell og en annen, svart, som jeg ikke helt husker navnet på, ikke trompetsopp, røde bønner, kokosmelk, røkt paprika og lime – nam, har lest og meditert X 2, og nå skal jeg drikke te og spise frukt. Hurra! Klem

    • Takk det samme, Elri! Og søndagen din høres jo fantastisk ut! Vi lagde tomatsuppe og bakt potet i går – det tok to timer, men ble så så så godt. Også så vi en småteit film og hengte opp bilder på veggen, som har ventet på å bli hengt opp helt siden vi malte i sommer. Fin søndag! Klem.

  6. Høres ut som en bra søndag! Jeg brukte søndagen til hyttetur med en fin kjæreste, en sprelsk hund og et hyggelig vennepar! Og masse, masse te!

  7. koselig! min søndag gikk med til jobb, feber og ei stua eller vridd kneskål. så ikkje akkurat den finaste, men eg drakk mykje te då – så det går opp i opp 😉 håper måndagen din er minst like fin som søndagen! 🙂

Legg igjen en kommentar

