Høstsøndag

I går var en fin dag med rydding av leiligheten, lunsj med Ståles søster og mannen hennes, litt kikking i butikker (jeg kjøpte en superfin bluse og to varme cardigans på Monki, og en rosa sløyfe), fredagspizza på lørdag og konsert med vakre Anna Järvinen på John Dee (sammen med Ina Myldretid!).

Siden vi hadde fullt program på lørdag, er det fint å ta det litt rolig i dag. Jeg har gått en liten tur i det fine høstværet, for å få litt sol på meg. Og for å sparke litt i løvet! Nå har jeg spist formiddagsmat, laget en kopp te og skal være litt flink student. Håper dere har fine søndager!

19 thoughts on “Høstsøndag

  1. Så fint! Håper dere koste dere på konsert i går. Det gjorde vi, selv om det ikke var den samme konserten! Jeg synes forresten at vår fredagstapas var en kjempekoselig begynnelse på helga! Vær flink og ha det hyggelig i dag, så sees vi om en stund. Du er så bra!

    • Jeg er enig, det var en veldig koselig start på helga! Og ja, vi koste oss veldig.

      God tur til Belek, kos deg masse med den fine familien din! Så sees vi når du er hjemme igjen. Klem til deg!

  2. Bra helg! ❤ Jeg har også sparket litt ekstra i løvet, det er en så herlig barnslig vil-ikke-bli-for-voksen-til-det-følelse.

    Og du, kanskje vi sees snart igjen? Det stemmer nemlig jeg for!

  3. Føler meg litt sløv, siden jeg burde være flink student i dag, men orker ikke helt. Det høres ut som om du har hatt ei fin helg. Så ett veldig fint skjørt på Monki for ett par uker siden. Så jeg vurderer å dra innom der og kjøpe det.

  4. Fin helg! Jeg skulle være superstudent i dag, men har blitt syk. Da hjelper det med sjokolade, kjærlighet og enchiladas. Jeg håper at du og Ståle kommer på besøk!

  5. Astrid Lindgren! ❤ Fantastiske bøker. Høyrast forresten supert ut at du har fått gjort så mange koselege ting på ein sundag! Eg har vore på jobb, vore lat og sjuk og derfor måtte gjort lekse som eg har utsatt ein evigheit til seint på natta. No skal eg trøystelese om fine forelska par. Så er det skule igjen. Jaujau, du får ha ei finfin uke! 🙂

  6. Vi hadde tursøndag til ei brygge. Der spiste vi lunsj og lekte litt. Herlig i strålende sol!

    Liker forresten Monki veldig godt:)

    God uke til deg, Ine!

    • Hihi, det er et fint ord, ja! Men det er ofte jeg sier og skriver lunsj også (: Høres ut som dere hadde en fin søndag! God uke til deg også!

  7. Jeg må komme med en innrømmelse: De siste dagene har jeg lest nesten alt i den fine bloggen din. Akkurat slik du gjorde med bryllupet til Elsie og Jeremy. Og jeg synes at din er innmari fint, og veldig, veldig inspirerende. Jeg har funnet ut av vi liker mange av de samme tingene, vi har bl.a. samme servise;) Du er en jente som bryr deg- man vil jo helst inspireres av slike. Og så gleder jeg meg til å følge videre på bryllupsforberedelsene deres, kjærlighet er det beste som finns.

Legg igjen en kommentar

