Resten av oktober

❤ Lese ferdig Bröderna Lejonhjärta, og låne One Day av David Nicholls på biblioteket. Eller kjøpe den på Tronsmo hvis jeg skal slå ut håret.

❤ Gå på kino sammen med Ståle. Kjøpe sjokolade, lakris og Feelgood-brus på vei til kinoen. Holde hender i mørket, se en film vi blir glad av, gå hjem å drikke te.

❤ Lage pizza de to fredagene som er igjen. Soundtrack: Neil Young og Tom Waits.

❤ Reise en tur til Hamar. Klemme mamma, pappa, lillebror og Pusen! Lukte på parfyme som mamma har kjøpt til meg på vei hjem fra Island. Gå tur langs Mjøsa, lese bok og varme seg ved vedovnen i stua.

❤ Prøve brudekjolen min! Og glede meg til juni.

❤ Drikke varm sjokolade.

❤ Bake rundstykker med masse deilige frø. Spise rykende ferske rundstykker med brunost som kveldsmat, sammen med en kopp svart te.

❤ Gå på kafé med fine venninner.

❤ Riste på rumpa. Både på Zumba-timer og ellers.

❤ Sparke i løvet, myse mot himmelen, lukte på høsten. I Botanisk hage, Frognerparken, Sofienbergparken og overalt.

❤ Øve hver dag på å være skikkelig snill mot meg selv. (Det synes jeg dere skal også!)

Hva slags fine ting skal dere gjøre resten av oktoberdagene?

21 thoughts on “Resten av oktober

  1. Nydelig liste, Ine. Jeg blir glad av å lese!

    Også blir jeg glad av å tenke på at vi skal på kafé i morra. Det er en fin oktoberting, det! ❤

  2. cloudy lemon sier jeg bare.

    nei vent, jeg slier litt mer. du vet vel alt hva jeg skal gjøre i oktober, skrev tross alt et innlegg om det.

    sånn ellers, zumba er ekstremt slitsomt og gøy OG effektivt.

    • Ja, Cloudy Lemon! Mm.

      Og ja, det vet jeg jo. Mange fine ting. Jeg hadde nok din fine liste i bakhodet et sted når jeg skrev denne.

      Og ja, elsker zumba! (:

  3. Fin oktoberliste, spesielt det siste punktet er viktig! 😉

    Jeg har lyst til å legge til «Gå med rosa sløyfe og refleks», for det er viktig det også.

  4. Det høres ut som resten av oktober blir himla bra! (og hadde jeg ikke lånt bort «one day», så skulle du fått lånt den av meg.)
    Og hei, café, involverer den meg??

    Resten av oktober skal jeg strikke så mange votter jeg klarer, drikke masse varm te, ta hundrevis av bilder og nyte høstsolen.

  5. Høres ut som du fyller oktober med akkurat det man skal fylle oktober med. Jeg skal fylle den med bøker, i hovedsak Neil Gaiman, mange liter med svart te, en pensumbok, mange timer med the Walking Dead, Dexter, Homeland og Arrested Development, og skikkelig mye kyssing.

  6. åh Zumba! Må komme tilbake dit snart.. Har vi kanskje møtt hverandre på Elixia Ringen uten å vite det?

    Og One day var veldig bra… Takk for at du minnet med på den boken. Sukk… ❤

    Ha en fin restenavoktober!

  7. Fin liste:) Jeg ble også glad av den!

    Her er litt av min oktober: Jeg skal gå tur i sola med lillegutt, og danse med ham og storebroren til Stå opp-sangen på NRK på lørdag. Og så skal jeg planlegge en anledning til å bruke den nye blusen min med prikker. Den fikk jeg av mannen min i går da han kom hjem fra England. Og jeg skjønner ikke at han klarte å finne en så fin bluse, for jeg tror ikke jeg hadde klart å finne den selv. Merkelig:-)

  8. 1. Øve på å være skikkelig snill mot meg selv (fordi du sa det)
    2. Skrive en drittoppgave på 2000 ord og syntes synd på meg selv.
    3. Gå fine turer med kjæresten i Hyde Park og drikke Kaffe Mocha med krem på Strabucks etterpå.
    4. Begynne å tenke på julegaver og glede meg til jul.
    5. Farge håret. Kanskje noe drastisk, kanskje ikke…
    6. Glede meg til bryllup i juni.
    7. Begynne å trene mer, fordi det gjør meg glad.
    8. Ut å danse og drikke vin i nye, røde sko.

    I love you!

  9. Tilbaketråkk: Torsdag « Koffeine

  10. åh, du kjeme til å få ein riktig fin resten-av-oktober! Herleg! I løpet av månaden skal eg bli flink i dei fleste fag på skulen (eg har vore litt slapp i nokre fag), eg skal drikke te under eit pledd og lese ei bok midt på natta for det er trivlegast. Det er så tyst då. Også skal eg spara pengar. Også vil eg ha te besøk. Også skal eg lese minst 4 bøker, også skal eg sjå «Mannen som elsket Yngve». Og eg skal byrje på julegåvelista.

  11. finfin liste, og du er jo å godt i gang med den. jeg skal
    – tenne i peisen om morgenen
    – feire cilijan på 4 idag på dagen og wanja, 29, på kvelden
    – finne skjerfene mine som er gjemt under trappen( det er blitt ordentlig kaldt ute)
    – gå tur med mannen, med skjerf rundt halsen
    – lese ut Vi må snakke om Kevin
    – jobbejobbejobbe
    – kysse kyss kysse

Legg igjen en kommentar

